jan magnus Skrevet April 30, 2014 Forfatter Skrevet April 30, 2014 Jeg får se hva jeg gjør når jeg får bilen. Sent from my iPhone using Tapatalk 2
markusb Skrevet April 30, 2014 Skrevet April 30, 2014 Jeg hadde ihvertfall ikke gått med på å betale full pris (eller noe i det hele tatt) for en jobb som ikke er tilfredsstillende utført.
jan magnus Skrevet April 30, 2014 Forfatter Skrevet April 30, 2014 Jeg får se hva jeg gjør når jeg får bilen. Sent from my iPhone using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet April 30, 2014 Forfatter Skrevet April 30, 2014 Hentet noe småtteri rundt om i dag. Det blir bare kosejobb å montere alle de nye detaljene og dingsebomsene som ligger klart. Grillemblem Håpe dette lager spetakkel Sent from my iPhone using Tapatalk 2 hermanoo90 reagerte på dette 1
hermanoo90 Skrevet April 30, 2014 Skrevet April 30, 2014 Åh, elsker attention to detail! Kunne du på PM sendt fremgangsmåte for pussing og lakkering av listene rundt rutene som du skrev at du skulle pulverlakke?
jan magnus Skrevet April 30, 2014 Forfatter Skrevet April 30, 2014 Samme her! jeg skal sende pm snart jeg Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Freakshow Skrevet April 30, 2014 Skrevet April 30, 2014 Åh, elsker attention to detail! Kunne du på PM sendt fremgangsmåte for pussing og lakkering av listene rundt rutene som du skrev at du skulle pulverlakke? Samme her! jeg skal sende pm snart jeg Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Send meg også pm på fremgangsmåten Sent from my iPhone using Tapatalk
jan magnus Skrevet April 30, 2014 Forfatter Skrevet April 30, 2014 Fikk dere pm begge to ? hermanoo90 reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet April 30, 2014 Skrevet April 30, 2014 Fikk dere pm begge to ? Jepp takker Sent from my iPhone using Tapatalk
jan magnus Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Skrevet Mai 1, 2014 Siste nytt ... Bare matting igjen så ere lakk . Håper på å få bil iløpet av neste uke, burde vel slutte å håpe på noe men krysser fingrene . Sent from my iPhone using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Skrevet Mai 1, 2014 Helt klart.. Triste greier. Jeg kommer uten bil. Sent from my iPhone using Tapatalk 2
markusb Skrevet Mai 1, 2014 Skrevet Mai 1, 2014 Hvor kjøpte du girkula? Er så gira på skinnkule, jeg har den standard i plast..
jan magnus Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Skrevet Mai 7, 2014 Imorgen skjer det jeg har ventet på så lenge bilen skal få farge !!! Om alt går etter planen blir den hentet på lørdag og har tenkt til å få den montert før 17mai. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Akemork reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå