jan magnus Skrevet Januar 27, 2015 Forfatter Skrevet Januar 27, 2015 Skrur så svetten hagler om dagen ! Setter en frist til meg selv på 2 uker. Da skal motorrommet være komplett med motoren ferdig montert Ryddet opp litt [emoji108] Sent from my iPhone using Tapatalk Laudrup reagerte på dette 1
Laudrup Skrevet Januar 27, 2015 Skrevet Januar 27, 2015 Detta blir allright da[emoji1] Liker det e36 dekselopplegget, blir veldig ryddig[emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk
jan magnus Skrevet Januar 27, 2015 Forfatter Skrevet Januar 27, 2015 Dette er E30 318is/M3 deksler [emoji106]
Laudrup Skrevet Januar 27, 2015 Skrevet Januar 27, 2015 Det jeg mente[emoji12] Sent from my iPhone using Tapatalk
Freakshow Skrevet Januar 27, 2015 Skrevet Januar 27, 2015 se her ja hvorfor frist på 2 uker? selv satt eller noe spessielt som skjer da?
jan magnus Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Skrevet Januar 28, 2015 Det skjer ingenting om 2 uker, men jeg vil gjerne bli ferdig så fort som mulig så den er klar når snøen har gått [emoji106] den skal inn på visning også så det er greit å ha litt god tid på vårparten [emoji51]
jan magnus Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Skrevet Januar 29, 2015 Nå blir det litt kosejobb med detaljer i motorrommet. Jeg er usikker på hvor alle merkene skal men... Sent from my iPhone using Tapatalk TommyFF og Laudrup reagerte på dette 2
- Bugge - Skrevet Februar 6, 2015 Skrevet Februar 6, 2015 hvordan gjorde du det med sikringsboksen og ledningsnettet som kommer ut ved hanskerommet når du lakkerte? Har du brukt sprøytepistol?
jan magnus Skrevet Februar 6, 2015 Forfatter Skrevet Februar 6, 2015 hvordan gjorde du det med sikringsboksen og ledningsnettet som kommer ut ved hanskerommet når du lakkerte? Har du brukt sprøytepistol? Motornettet fjernet jeg helt fra inni bilen og ut. Sikringsboksen fikk seg en rimipose og en god del tape over for å få kompakt. Sprøyte ble brukt på basen (fargen) og 2komponent ampull boks ble brukt som klarlakk (samme som det som man blander i sprøyte.) grunnen til 2K boks er at det ikke blir like mye lakkstøv av denne , og det er ikke masse overskuddsluft som blåser utover fra boksen slik som det ville gjort ifra en sprøyte. = mindre støv i lakken ved sluttresultat fra gulv vegger etc som virvler opp. Sent from my iPhone using Tapatalk Laudrup og - Bugge - reagerte på dette 2
Turbo-HF Skrevet Februar 7, 2015 Skrevet Februar 7, 2015 Se her, ja Jan Magnus, blir flott det her. Funnet ut hvor alle dekalene skal henne? Se i ETK, evt?
jan magnus Skrevet Februar 7, 2015 Forfatter Skrevet Februar 7, 2015 Har ikke funnet ut og har ikke etk :/
jan magnus Skrevet Februar 7, 2015 Forfatter Skrevet Februar 7, 2015 Oversize ventiler Montert. Dbilas butta i termostathuset , så det måtte files Ferdig montert [emoji120] Sent from my iPhone using Tapatalk
jan magnus Skrevet Februar 7, 2015 Forfatter Skrevet Februar 7, 2015 Glemte dette da! Handlet stabstag i går og [emoji51] Sent from my iPhone using Tapatalk TommyFF reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå