Kristiansan'årn Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Det ser ut som en pen og velholdt bil! Jeg kjenner "desverre" til Vest Auto som tilsynelatende importerte bilen i sin tid. De hadde lokaler noen hundre meter fra huset til min mor og de. Han som drev Vest Auto var i fengsel 1års tid for triksing og miksing av km-stand på bilene han solgte++. Så det er ikke sikkert at kmstanden er så lav som du tror.. Nå har jeg med serviceheftet, og speedo er bytta på noe og 80k, og pr idag har den gått ca 88k til, står godt dokumentert i service heftet fra bilen var ny i tyskland, så jeg bekymrer meg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Kjøpte ny ute temp. måler til min E34 på schmiedmann.no Kostet ett par lapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Kjøpte ny ute temp. måler til min E34 på schmiedmann.noKostet ett par lapper. Håper du mente hundrelapper her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Hehe, ja selfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Tenkt noe på felg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 da var visker arm bak, og viskere til den pluss ny ute temp. måler på schmiedmann.no bestilt takket være den søte og snille Glema! takk takk!! byttet også emblemer forran og bak! godt med strøkne emblemer! fikk vasket tralla i dag ble pent må få polert bilen snart ettersom jeg fikk turtle wax polish/ting til jul å freshe opp fargen Mariuse34: jo er jo vinterfelgene som står på nå, har acs type 2 felger liggene som skal gjøres strøkne men må vente med de ca en mnd fordi hans som skal gjøre det har detveldig travelt fortia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Hvilke felger er det? Gøy med felg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Hvilke felger er det? Gøy med felg! Er disse felgene: http://www.globalautoshop.com/images/wh ... e_II_3.jpg Men mine er ikke like strøkne ^^' 17" 45/335 mm dekk forran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 335 eller 235? Fine felger det da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 335 eller 235? Fine felger det da! Takk takk , em ja... Stor mulighet for at det er 235... 335 hadde vel spora litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 jupp! da har jeg gjort småting med tralla idag dette kom i posten:) ny girbelg og hånbrekk skinn! fikk montert ny cdspiller, eblemer forran og bak, montert skinnet, fikk også vasket og polert bilen skal si det ble andre boller bildår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 hei, da har det seg sånn at jeg trenger en ny frontfanger skal å modde en orginal fanger med v8 luft intak nederst i plastiken har redigert et bilde på åssen det vil bi seende ut + sommerfelger, bakfelgen er litt stor jaja dette er da planen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geowitsji Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 er det sånn å for stå at speedo er byttet på rundt 80.000km? isåfall lurer eg på kas dokumentasjon du har på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geowitsji Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Her er forresten bilde av bilen når den var entusiast eid m5/m3 speilene kom fort av igjen, ikke pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 er det sånn å for stå at speedo er byttet på rundt 80.000km? isåfall lurer eg på kas dokumentasjon du har på dette jo dette står i service heftet fra når den var ny lagt ved bilder: på siste bilde står det øvest på serviceheftet " 5/7-04 skiftet kodestikker i kombiinstrument km stand er på 0km" og stemplet av hamar bil A/S. så hvis ikke dette er dokumentsjon så vet ikke jeg ^^ Her er forresten bilde av bilen når den var entusiast eid m5/m3 speilene kom fort av igjen, ikke pent! hehe, artig ikke helt fan av den leppa heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå