Kristiansan'årn Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Hei å hå! Etter en liten tur i dvale og ny mobil var det på tide med en liten uppdate Fikk pakke i posten her om dagen:) Her fikk jeg med: bremseskiver og klosser foran, bakre del av eksos pluss fester, 2 x tåkelykter, stift og spraymaling til småfiks For en stund siden fikk jeg dempere til bakluka og glasset, og fikk bytta alle 4, så nå står luka og glasset av seg selv Og i går fikk jeg hjelp av en kamerat til å bytte bakre eksosanlegg Gamle var det et hull i, hva kan ha skjedd? ... Så fant vi ut at flensen ikke passet over ens .. Får ordnet et sveiseapparat til onsdagen, så da blir den fikset, men i mellomtiden blir det fri eksos fra kat. gromlyd ifra sekseren ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 kommer du på mekkeklubben i kveld da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Jepp ", Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Så denne http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35894475 Hva skal du ha istedenfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Så denne http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35894475Hva skal du ha istedenfor? Blir en grønn 525 e34 touring, som må fiskes opp litt Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Hei å hå! Etter en liten tur i dvale og ny mobil var det på tide med en liten uppdate Fikk pakke i posten her om dagen:) [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Her fikk jeg med: bremseskiver og klosser foran, bakre del av eksos pluss fester, 2 x tåkelykter, stift og spraymaling til småfiks For en stund siden fikk jeg dempere til bakluka og glasset, og fikk bytta alle 4, så nå står luka og glasset av seg selv Og i går fikk jeg hjelp av en kamerat til å bytte bakre eksosanlegg [ Bilde ] Gamle var det et hull i, hva kan ha skjedd? ... [ Bilde ] Så fant vi ut at flensen ikke passet over ens .. [ Bilde ] Får ordnet et sveiseapparat til onsdagen, så da blir den fikset, men i mellomtiden blir det fri eksos fra kat. gromlyd ifra sekseren ! Det er bare og bruke en eksos skjøtemuffe istedenfor, er 2 "typer" innfesting bare... trenger ikke være utapåliggende... slipper du sveise... Bmw gjorde dette orginalt på noen e34 også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Hehe , glemte å legge til at jeg nå har sotte på eksosanlegg, brukte en skøtemuffe og to klemmer, ble bra! Godt å roa ned bilen nå, merka det ble tungt i lengden, vokna naboene når jeg startet bilen. ^^' fikk høre det Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 fin dag å skifte bak bremser fra scoot @RIMI vestheiene Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Ble ikke bilen solgt likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Du som kjører denne her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Ble ikke bilen solgt likevel? nei :/ fått mange rare bytteforespørsler, bla en som ville ha karosseriet til m5 motoren hans, ville bytte min mot en time attak, gatebil racer, mitsubishi evo 2? med mellomlegg fra min side, nei off.. og en annen som ville bytte i en e38 v8 7 serie.... fikk litt lyst på en 7er... men en del som måtte gjøres. han ville iallefall ha bilen så når/(hvis) han får solgt den, så blir det handel fra han i verstefall, beholder jeg den og gjør den mer strøken Du som kjører denne her ja jupp jupp, hva du kjører du? ble ikke bremseskift den ene av de to boltene som holdt fast calipteren der var hodet ikke helt i form... skal prøve med muttertrekker med trykkluft til uka, håper det virker, ellers må jeg borre ut mutteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 ikke kjørt på en stund siden lappen min forsvant, men har en e39 som står å venter på meg i garasjen en liten måneds tid til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 ikke kjørt på en stund siden lappen min forsvant, men har en e39 som står å venter på meg i garasjen en liten måneds tid til.. Den er kjip :/ om 4 dager har jeg hatt lappen i 2 år da blir den "herda" ikke at jeg har blitt tatt for noe ennå ^^' Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 rakk å ha den i 1 år og 2 dager så var det over. hehe, vært uten i x antall månder nå, men nå går tiden snart ut så da ser jeg deg nok på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Hehe, gøy å busse fra a til b? Det gjør vi sikkert Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå