Gå til innhold

Min E90 320D LeMans Blue- Kw V2 + Vårpolering s.9!

Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått bestilt meg dekk. Endte på 215/35-19 Foran og 235/35-19 bak.

Kjøpte Falken Fk452 dekk, har lest mye bra om de, og også noen mindre bra.

Men tar sjansen på og prøve de, da jeg fikk de ganske billig :) Så var det bare og vente til man får de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Felgene ble bra di :-) gi en lyd om du skal selge di :-) hentet meg e90 på søndag og er kjempe fornøyd ;-) har du bilde av facelift diffuser? :-)

Tviler på eg kommer til og selge de denne sesongen, må først få dekk på de og prøve de på bilen i allefall :oops: Ja, hørte du hadde hentet bilen, lagd deg en tråd på den da?

Såg at den facelift diffuseren gjorde seg litt :) sånn skal eg ha meg :) Hvor får man tak i en slik billigst? :)

Nei, eg har di fineste M sport hjulene på bilen no synes eg som er 18 så tenkte og kjøre på di i år for og spare litt penger og eg synes bilen kler di godt :) Men om eg skal ha hjul tenkte eg på akkurat et slikt sett som du har her no ;) så nevnte ole at du sku bare ha disse en stund?

Har ikke laget tråd på den, men har jo litt planer med den så kanskje eg tar og lager en liten tråd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene ble bra di :-) gi en lyd om du skal selge di :-) hentet meg e90 på søndag og er kjempe fornøyd ;-) har du bilde av facelift diffuser? :-)

Tviler på eg kommer til og selge de denne sesongen, må først få dekk på de og prøve de på bilen i allefall :oops: Ja, hørte du hadde hentet bilen, lagd deg en tråd på den da?

Såg at den facelift diffuseren gjorde seg litt :) sånn skal eg ha meg :) Hvor får man tak i en slik billigst? :)

Nei, eg har di fineste M sport hjulene på bilen no synes eg som er 18 så tenkte og kjøre på di i år for og spare litt penger og eg synes bilen kler di godt :) Men om eg skal ha hjul tenkte eg på akkurat et slikt sett som du har her no ;) så nevnte ole at du sku bare ha disse en stund?

Har ikke laget tråd på den, men har jo litt planer med den så kanskje eg tar og lager en liten tråd :)

Ja, visst du har fått 18" orginale, så ser eg den. Gleder meg til og få mine på, få litt mer helhetlig inntrykk av det. Var planen og kjøpe noen andre. Men siden de kostet 3000,- for 4 stk. så ble det heller disse i år. Da er jo det mer penger igjen til andre ting.

Har litt mer småplaner jeg også.

Har kjøpt nyrer, men har bare fått byttet de nedre for øyeblikket, de øvre får jeg ikke av, skruen bare spinner :shock:

Hvilken senk er det du har? Kw?

Lag deg en tråd.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om eg lager en tråd :P hehe..

Eg har H&R Sport fjærer det er 35-40 foran og 20 bak :) Perfekt senk igrunn og samtidig veldig brukevennelig :) seff kulest med justerbart og legge den helt nedpå, men ikke så kult på denne når damen skal bruke den nesten mer en meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Takk for fine ord.

Har fått vasket bilen i dag også, og fått montert Carbon splittere og nye lys i AE og grøftelysene:) Så nå begynner jeg og bli fornøyd med hvordan bilen ser ut:)

Må nok handle meg noen spacere også, hjulene er ikke helt der jeg vil enda.

Noen få bilder også:)

55c82606-e02a-357f.jpg55c82606-e037-0e4b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Lenge siden sist her nå..

Har ikke fått gjort så mye med bilen i det siste.

Har fått byttet listene på nyrene, så nå er alt svart.

Også har jeg fått meg rødesenterkopper til felgene :D

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med dekkene? Tester dem selv nå, funker mye bedre enn Continental sport 5 driten jeg hadde føre hvertfall :)

Jeg er meget fornøyd med dekkene. De funker gull til min bil iallfall. Både på tørt og vått føre synest jeg de er bra. Nå er det ikke noen racerbil jeg har akkurat, men de henger bra med litt pådrag i svinger også.

Har du noen tips ang. oppgradering av orginal anlegget? Har sett fler av jobbene dine og nettsiden din. Og er MEGET imponert:) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for det! Hvilken stereo pakke er det du har i bilen?

Jeg er ikke sikker. Tror det er den minste. Har ikke høyttalere i "speilhus" og lyden er omtrent som inni en melkekartong.

Kontaktet lokale bilradiospesialisten, men prisen og hva som da skulle utføres, følte jeg ikke at sto i stil med hverandre.

Hadde BOSE i min tidligere Audi. Var veldig fornøyd med det. Ikke så mye punch, men veldig klar og fin lyd fra et orginal anlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...