ArneR. Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Ja, m sport fronten er natt og dag i forhold til ikke m sport. Burde vel bare kjøpt original m sport med en gang, men fikk denne bilen så billig at dere ville ikke trodd meg. Utrolig heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Blir en tøff 1 serie dette ja, hvem som lakker for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Bavaria på Bryne. Kjekt med en lakkerer med skikkelig yrkesstolthet. Han ringte meg og sa han hadde funnet en liten rift i plasten under lakken. Denne var synlig men eg sa at det var helt nede på fangeren og at det ikke hadde noe å si. Men allikevel så bestemte han seg for å lakke den på nytt fordi det plagde han hehe. Sånn det skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Hehe høres bra ut! Er det han guppi innpå t4e kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Guppi e maen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Ja, guppi som hjelpe meg med alt som har med deler, lakk og karosseri. Han e konge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Då har eg fått gjort litt mer med 1`eren. Litt av en forskjell når en får på m sport fronten. Bakfanger, karbonsplitterne og takvinga skal monteres i morra. Kanskje rekker eg ny eksos også. M&M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Najs! bare få på di splitterene te våren nå så e det gullfint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 De skal på i morra de. Har bestilt karbonsplitter til 5 serien og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 begynner å hjelpe på her, men kan ikke akkurat si at jeg synes vinterhjula drar opp inntrykket veldig. Hva blir det for noe av sommersko på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 BBS lm replica 19" De er på vei og blir montert så fort eg får de heim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Får jaggu lyst på m style fangere og men syns diffusor bak er altfor stor på 1 serie, org tåkelys pærer eller super white? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Super white. Diffusoren bak b lir i karbon på min. Ser den ikke så godt siden bilen er mørkegrå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 er det h7 pærer i tåkelysa? du har ikk vurdert å få hvite eller blå ringer og da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Det er H11 i tåkelysa, 55W superwhite. Har bestilt sterkere lys til ringene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå