ArneR. Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Ja, har også hørt det der. Den leser vel et unikt signal fra ecu vil eg tro, uten å påstå det siden eg har null peiling på de tinga der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Dekket forand stikker ut en halv cm ifra skjermen.. Tror du den går igjennom eu-godkjenning med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Gjør den det hos deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Ja, har også hørt det der. Den leser vel et unikt signal fra ecu vil eg tro, uten å påstå det siden eg har null peiling på de tinga der. De er programert mot vin-koden på bilen, så funker dessverre bare på bilen de er bestilt til. Hadde sånn på den gamle Volvoen min, hjalp godt. På nyere BMW er det visst lagt inn noe kopisperre som gjør at disse ikke fungerte når jeg vurderte til min bil. Fikk heldigvis alle pengene tilbake da, så enda bra at autopower er seriøse. (dette var mens autopower førte bsr-boksene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Gjør den det hos deg?? Jepp. Ikke hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Tja, en anelse kanskje. Eg skal sjekke. Men det bør jo være likt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Tja, en anelse kanskje. Eg skal sjekke. Men det bør jo være likt. Gummien stikke vel ut 5mm Får håpe den hår igjennom eu-godkjenningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Slipa vekk litt gummi da xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Det lille der har absolutt ingenting å si. Det er felgkanten som skal være innenfor. Bare skriv ut TUV papirene fra en 8,5x19" BBS Lm felg på nettet og ha liggende i bilen ved eukontroll. Ingenting å tenke over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Eg sjekket også med min no og der går dekket kant i kant med skjermen. Helt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Det lille der har absolutt ingenting å si. Det er felgkanten som skal være innenfor. Bare skriv ut TUV papirene fra en 8,5x19" BBS Lm felg på nettet og ha liggende i bilen ved eukontroll. Ingenting å tenke over. Har nettsiden for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Bare gå på nettsiden til BBS. Det ligger der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Det lille der har absolutt ingenting å si. Det er felgkanten som skal være innenfor. Bare skriv ut TUV papirene fra en 8,5x19" BBS Lm felg på nettet og ha liggende i bilen ved eukontroll. Ingenting å tenke over. Vinterdekka på F10en min stikker ca 5 mm på utsiden av skjermen foran. Som du sier så har det ikke noe og si for EU kontroll. På den gamle A4en min hadde jeg 9,5 " bak der felgen stakk utenfor ca 10 mm. Den gikk alltid gjennom EU kontrollene med dette. Har hørt at så lenge Sliteflaten på dekket er innenfor så er det lov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Har du noe senk på 1-serien? tenkte å gå for senk, men vet liksom ikke hva jeg skal gå for.. det er jo så mye å velge mellom. Har du noe forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Ja, det har eg. Gå for Eibach pro. Meget bra senkesett. Eg bestilte her: http://www.ebay.de/itm/EIBACH-PRO-KIT-T ... 45ff43a67d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå