Gå til innhold

Arne sin BMW E87 120d


ArneR.
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, har også hørt det der. Den leser vel et unikt signal fra ecu vil eg tro, uten å påstå det siden eg har null peiling på de tinga der.

De er programert mot vin-koden på bilen, så funker dessverre bare på bilen de er bestilt til.

Hadde sånn på den gamle Volvoen min, hjalp godt. På nyere BMW er det visst lagt inn noe kopisperre som gjør at disse ikke fungerte når jeg vurderte til min bil. Fikk heldigvis alle pengene tilbake da, så enda bra at autopower er seriøse. (dette var mens autopower førte bsr-boksene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lille der har absolutt ingenting å si. Det er felgkanten som skal være innenfor. Bare skriv ut TUV papirene fra en 8,5x19" BBS Lm felg på nettet og ha liggende i bilen ved eukontroll. Ingenting å tenke over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lille der har absolutt ingenting å si. Det er felgkanten som skal være innenfor. Bare skriv ut TUV papirene fra en 8,5x19" BBS Lm felg på nettet og ha liggende i bilen ved eukontroll. Ingenting å tenke over.

Har nettsiden for det? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lille der har absolutt ingenting å si. Det er felgkanten som skal være innenfor. Bare skriv ut TUV papirene fra en 8,5x19" BBS Lm felg på nettet og ha liggende i bilen ved eukontroll. Ingenting å tenke over.

Vinterdekka på F10en min stikker ca 5 mm på utsiden av skjermen foran. Som du sier så har det ikke noe og si for EU kontroll. På den gamle A4en min hadde jeg 9,5 " bak der felgen stakk utenfor ca 10 mm. Den gikk alltid gjennom EU kontrollene med dette. Har hørt at så lenge Sliteflaten på dekket er innenfor så er det lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...