Glema Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Har nå handlet ett nytt "prosjekt". Denna er i vesentlig bedre stand en den forrige E34'n. Bilen er en 95 mod 520 med 228.000 km på telleren. For de som husker hvordan det så ut i motorrommet på den forrige så er dette litt renere Bedre bilder kommer etterhvert. Syns kameraet på Galaxy S2en bare blir dårligere og dårligere. Var to mnd gamle pikkdekk som sto på, og jeg fikk med spiller, forsterker og subb også. Litt småplukk er det. Men det som MÅ fikses nå er varmeviften, den fungerer kun på hakk 4 og bråker som ett uvær, og stopper bare helt opp plutselig før den kan fungere i 10 min igjen. Noen som vet hvordan denne er å bytte ? Utstyrslista: Code S209A LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) Differential lock 25% S216A SERVOTRONIC HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S243A AIRBAG FOR FRONT PASSENGER Airbag for front passenger S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Sports leather steering wheel S288A LT/ALY WHEELS BMW light alloy wheel, cross spoke 29 S314A HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES Door mirror, driver lock, heated S410A WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT Window lifts, electric, front S423A FLOOR MATS, VELOUR Floor mats velours S428A WARNING TRIANGLE Warning triangle and first aid kit S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Interior mirror with automatic-dip S472A CENTER ARMREST FRT DRIVER/PASS Armrest, front, driver/passenger S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE Headrests mechanically adjustable, rear S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Headlight vertical aim control S520A FOGLIGHTS Fog lights S528A AUTOMATIC AIR RECIRCULATION CONTROL(AUC) AUTOMATIC AIR FLOW CONTROL S530A AIR CONDITIONING Air conditioning S556A EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY Outdoor temperature indicator S669A RADIO BMW BUSINESS RDS Radio BMW Business RDS S672A CD CHANGER BMW FOR 6 CDS CD changer for 6 CDs S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM HiFi speaker system S686A DIVERSITY-FUNCTION AERIAL Antenna-Diversity S731A ADD. EDITION CONTENT Additional edition scope P740A EDITION ZD Edition ZD S773A WOOD TRIM Fine wood trim L801A GERMANY VERSION National version Germany/Austria S839A PSEUDO ALLOTMENT DELETION-SA Pseudo control, omission-optional extra S900A APPR. VEH.IMMOBILIZAT. ACC. TO AZT/TUEV Electronic immobilizer S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Omission of outer-skin preservation Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Den så knallfin ut! Er det forgylte dempertårnsmuttere på den eller?? Tror shadowline hadde vært tøft på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Så ut som ett bra utgangspunkt denne! Kupevifta er grei å bytte, du sliter bare av dekslet i midten av torpedoveggen "over motoren" om du skjønner. Da ser du viftedekslene ligger der, og under disse ligger vifta. At den bare fungerer på trinn 4, høres ut som en defekt viftemotstand, litt usikker på om den ligger på høyre eller venstre side i fotbrønnen på E34.. Fikk du den til en ok pris? Jeg sikler som faen på E34 igjen.. ett eller anna med det chassiset som gir utslag på "må ha" delen av hjernen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 så ut som den var fin denne her ja! har faktisk fått mer og mer sansen for touringen til e34 istedetfor sedan da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 så ut som den var fin denne her ja! har faktisk fått mer og mer sansen for touringen til e34 istedetfor sedan da men Touring er jalla... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Den så knallfin ut!Er det forgylte dempertårnsmuttere på den eller?? Tror shadowline hadde vært tøft på denne! Er gullfarga muttere ja. Og shadowline tror jeg og hadde gjort susen. Så ut som ett bra utgangspunkt denne! Kupevifta er grei å bytte, du sliter bare av dekslet i midten av torpedoveggen "over motoren" om du skjønner. Da ser du viftedekslene ligger der, og under disse ligger vifta. At den bare fungerer på trinn 4, høres ut som en defekt viftemotstand, litt usikker på om den ligger på høyre eller venstre side i fotbrønnen på E34.. Fikk du den til en ok pris? Jeg sikler som faen på E34 igjen.. ett eller anna med det chassiset som gir utslag på "må ha" delen av hjernen min Får kjike litt ang. vifta. Syns selv at prisen ikke var så alt for hakkende gal. Hadde mest lyst på en E34 me smalfronten, synd denne ikke hadde det. Men men. så ut som den var fin denne her ja! har faktisk fått mer og mer sansen for touringen til e34 istedetfor sedan da men Om det er touring eller ikke var jeg ikke så nøye på, men syns det er litt arti å få en fin touring (E39'en) siden de fleste her jeg bor har sedaner og coupeer. Og dette er min første bmw sedan jeg eier. Touring er jalla... Lo godt nå. Er ikke mange som kan måle seg med touringen din King. Den har vært bakgrunn på pcen min mange ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labe1992 Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Hiv ut noen bilder av fronten og interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Så fort jeg får tatt nån med kameraet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 syns faktisk at linjene på cupen te E34 e noe av det bedre te Bmw pene biler E34.. turingen er ikkje verst den heller men når liksom ikkje opp te sedan. men e39 turingen e mye penere syns eg da.så ud så et bra udgangs punkt dette. lik min første Bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Mener du linjene til E36 coupe kansje Skeie ? Tok dette bilde nå ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lerbukt Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 ja denna var fin Glenn blir den værende orginal eller skal du fikse og mekke litt på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Har alltids planer for den. Men må ta ting som de kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 hehe nei... får å si det på en anna måte da.. liker tak formen på E34. fult klar over dette ikkje er en type som kalles cupe som 3 serie cupe 6 serie å 8 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Ahaa, var litt trøtt når jeg leste det, så klarte ikje å skjønne helt hvor du ville hen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 våken nå ser eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå