Gå til innhold

Glema's E34 SlowMo Prosjekt v2.0

Glema
 Share

Anbefalte innlegg

Takk før svar Kenneth. Har nå fått i den nye vifta, men den tar borti kanten over seg til høyre luftekanal, så det er ett helvetes leven. Å den gamle vifta kunne jeg bøye i alle retninger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har vært på banekjøring på aspelund igjen. Kanon arti, litt glattere nå en forrige helg, så det gikk både front og bakfanger :)

kommer med bilder og film etterhvert.

Nå er det afterdrift som står for tur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nå river du mer ned enn du bygger opp bilen, Glenn :lol: Men morro å kunne leke seg litt på bane, irriterer med at jeg ikke har noen bil å kjøre med på banen selv... Transporteren er grevling og F11'en er for fin til å dra utpå banen med. Håper på å få tak i en grei E34 eller aller helst en MB W124 til neste vinter som jeg kan ta livet av... ;)

Når du like fullt må ha nye fangere og koste på dem lakkering, så går det jo kanskje an å vurdere M5 fangere..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på ikke på det som nedriving men som kvalitetstesting av deler ;)

M5 fanger koster jo så mye, skal mest sannsynlig bynne på skole til høsten så må bortprioritere bilene litt. Å orginal fanger koster jo rett over 1000kr på koed.

Skjønner godt at du ikke vil ta F11'en på noe banekjøring, jeg ville ikke det me E39'en. Var en av grunnene til at jeg kjøpte E34, åsså er de jo litt kul og. Og som en eller annen her inne på forumet har skrevet engang: Er man ordenltlig bmw entusiast så må man ha eid en E34 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...