Glema Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Takk før svar Kenneth. Har nå fått i den nye vifta, men den tar borti kanten over seg til høyre luftekanal, så det er ett helvetes leven. Å den gamle vifta kunne jeg bøye i alle retninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Å? Feilmontert eller slark i akslingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Trur ikke det er slakk i akslingen, å feilmontering kan det være men ikke vet jeg Den ene sia har noen mm klaring mens andre er litt borti . Jævla irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Skaden etter tur i autovernet på banen. Ny og gammel vifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Dagens bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Har vært på banekjøring på aspelund igjen. Kanon arti, litt glattere nå en forrige helg, så det gikk både front og bakfanger kommer med bilder og film etterhvert. Nå er det afterdrift som står for tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Her sån ser den ut etter helga. Viktig å snakke i telefon selv om man er på bane Film fra banekjøringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Etter som jeg må ha ny frontfanger og kansje bakfanger vist denne ikke kan fikses kom jeg på idèen om å lakkere de sorte listene røde. Hva tror dere om det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Nå river du mer ned enn du bygger opp bilen, Glenn Men morro å kunne leke seg litt på bane, irriterer med at jeg ikke har noen bil å kjøre med på banen selv... Transporteren er grevling og F11'en er for fin til å dra utpå banen med. Håper på å få tak i en grei E34 eller aller helst en MB W124 til neste vinter som jeg kan ta livet av... Når du like fullt må ha nye fangere og koste på dem lakkering, så går det jo kanskje an å vurdere M5 fangere..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Ser på ikke på det som nedriving men som kvalitetstesting av deler M5 fanger koster jo så mye, skal mest sannsynlig bynne på skole til høsten så må bortprioritere bilene litt. Å orginal fanger koster jo rett over 1000kr på koed. Skjønner godt at du ikke vil ta F11'en på noe banekjøring, jeg ville ikke det me E39'en. Var en av grunnene til at jeg kjøpte E34, åsså er de jo litt kul og. Og som en eller annen her inne på forumet har skrevet engang: Er man ordenltlig bmw entusiast så må man ha eid en E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 bytta fangera no? ...eg vil ha ratte dett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Hehe, nei har ikke fått lakkert di enda. Bilen har blitt litt bort prioritert i det siste desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Jeg og Stoner har endelig fått ånden over oss og startet sån smått med rødingen. Har byttet kasterstag på begge sider fremme. Skiftet til nye powerflexforinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Update: Har nå endelig handbrekk Å igjen takk til min mekaniker Stoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå