Sannor Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Jeg er en gutt på 17år som har gått til innkjøp av min første bil, da har jeg noe å pusle med frem til Juli da jeg fyller 18år. Litt mer om bilen: '95 BMW 318is Bostongrün metallic farge Gått 240k Komplett M-tech pakke Innvendig er det stoffseter, og et Sparco ratt El. vinduer, speil og takluke SuperSprint effektanlegg SuperSport senkesett, godkjent Det jeg har gjort etter jeg kjøpte den: - Liten motorservice, bytta plugger, oljefilter, luftfilter og pollenfilter. - Byttet viskose-koblingen pga. støy - Satt på netting i frontfanger - Festet tåkelysbraketter og koblet tåkelysene. - Alt av foringer under bilen er byttet Planer: - Fjerne den dårlige filmen på tåkelysene x - Jeg trenger nye sommerfelger, forslag til hva jeg kan ha? x - kjøpt - Få koblet høyttalere i hattehyllen tilbake til originale forsterkeren (noen som vet åssen dette er? har 0 peiling på anlegg)x Det er originale høyttalere som sitter der, men de er koblet slik at de må innom en forsterker i bagasjen. - Lett soting av bakruter - Leppe på frontfangeren - Fikse tuten - Få skaffet plast-del bak nettingen - Sportstoler x Bilen har noen få rustblemmer på 3 av hjulbuene, litt bak under ene lykten, og en liten bulk på grillrammen. Dette skal jeg få fikset i løpet av våren. Legger ut noen bilder, så kan folk si hva dere syntes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Veldig pen bil,å en meget pen farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Gratulerer med flott bil! Forslag: sportstoler, diffbrems, leppe under frontfanger, orange blink foran. Likte felgene som stod på veldig godt jeg da, men hvis du vil ha nye så har de mye fint (og dyrt) her: http://www.felgen-man.de/english/forsale/wheels5120.html Og her: http://www.bmautosport.co.uk/showroom/i ... _23_155_31 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pisani Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Dette var en helt riktig e36! Min favoritt farge! Angående planene dine vil jeg si at nye lykter slett ikke er nødvendig, da de orginale er de som ser best ut spør du meg. Vil du ha angel eyes er det også penest med orginale lykter og ccfl ringer. Angående felger kan du se på http://www.bmautosport.co.uk/showroom/i ... -51_23_155, han har mye fint spesielt på Used delen. Jeg ville også prøvd å skaffe plast-delen som skal sitte bak nettingen på frontfangeren så man ikke ser rett igjennom og ned på bakken. En liten orginal frontleppe med eventuelle gt-splitters hadde heller ikke skadet. (Ja jeg er fan av at det skal være orginalt!) Edit: Ser jeg må bruke mindre tid på å skrive innleggene mine, linken til felger er allerede foreslått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Gratulerer med flott bil!Forslag: sportstoler, diffbrems, leppe under frontfanger, orange blink foran. Likte felgene som stod på veldig godt jeg da, men hvis du vil ha nye så har de mye fint (og dyrt) her: http://www.felgen-man.de/english/forsale/wheels5120.html Og her: http://www.bmautosport.co.uk/showroom/i ... _23_155_31 Takk for det! Har tenkt litt på sånn leppe foran, den kommer nok når snøen blir borte, for da blir det ikke så mye snømåking med den Han jeg kjøpte den av sa noe om diffbrems, men jeg husker ikke helt hva det var (har ikke så veldig god peiling på sånt) Mener det var 25% hvis det sier deg noe? Sier ikke meg så mye, men tror det var det han sa. Felgene som står på nå er vinterfelgene, fikk ikke med sommerfelger så derfor jeg må ha nye Dette var en helt riktig e36! Min favoritt farge!Angående planene dine vil jeg si at nye lykter slett ikke er nødvendig, da de orginale er de som ser best ut spør du meg. Vil du ha angel eyes er det også penest med orginale lykter og ccfl ringer. Angående felger kan du se på http://www.bmautosport.co.uk/showroom/i ... -51_23_155, han har mye fint spesielt på Used delen. Jeg ville også prøvd å skaffe plast-delen som skal sitte bak nettingen på frontfangeren så man ikke ser rett igjennom og ned på bakken. En liten orginal frontleppe med eventuelle gt-splitters hadde heller ikke skadet. (Ja jeg er fan av at det skal være orginalt!) Edit: Ser jeg må bruke mindre tid på å skrive innleggene mine, linken til felger er allerede foreslått Tusen takk for det, liker fargen veldig godt selv. Egentlig sant det du sier om lyktene, hadde ikke tenkt noe jalla greier, men har sett litt på noen de har på GS som ligner på de originale bare at det er med angel-eyes. Skal sjekke litt på den siden når jeg kommer hjem fra jobb Hvor kan jeg få tak i den plast-delen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Fin bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Nydelig bil! Perfekt brukshøyde, og flotte hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pisani Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Tusen takk for det, liker fargen veldig godt selv. Egentlig sant det du sier om lyktene, hadde ikke tenkt noe jalla greier, men har sett litt på noen de har på GS som ligner på de originale bare at det er med angel-eyes. Skal sjekke litt på den siden når jeg kommer hjem fra jobb Hvor kan jeg få tak i den plast-delen? Mener å tro at plast-delen er nr 15 her: http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 1C2W2Z1J37 Men det enkleste er nok å få den fra en eller annen delebil. Depo lyktene fra GS med angel-eyes har vel bare 4 dioder i hver ring, synes ikke det ser så pent ut, mye bedre med ccfl ringer i orginale lykter i såfall, sjekk opp hvordan de ser ut med ringene på før du kjøper iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Fin bil du har fått deg, denne likte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Flott bil Har 2 sportstoler liggende i stoff fra min cab hvis du er interesert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Tusen takk alle sammen, kjempe hyggelig å høre at folk liker bilen Hvis det er noen som har den delen Pisani snakker om, så skrik ut! Noen som har noe rustmiddel å anbefale? Sett litt på Ferro-Bet sine produkter, og det virker jo som det er bra? Mener å tro at plast-delen er nr 15 her: http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 1C2W2Z1J37Men det enkleste er nok å få den fra en eller annen delebil. Depo lyktene fra GS med angel-eyes har vel bare 4 dioder i hver ring, synes ikke det ser så pent ut, mye bedre med ccfl ringer i orginale lykter i såfall, sjekk opp hvordan de ser ut med ringene på før du kjøper iallfall. Linken din funket ikke, men jeg skal se litt rundt etter delebiler Hvis det bare er 4 dioder blir det nok ikke aktuelt. Jeg venter heller å ser, kjører med de jeg har en stund til hvertfall Flott bil Har 2 sportstoler liggende i stoff fra min cab hvis du er interesert Send meg en pm med bilder og hva du vil ha for dem så kan jeg se hva det blir til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Fin bil du har fått deg, denne likte jeg +1 Bruk gjærne de felgene du har på nå som sommer felgs Men nytt ratt må du ha du kjører ikke 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 +1 Bruk gjærne de felgene du har på nå som sommer felgs Men nytt ratt må du ha du kjører ikke 240. Får se litt hva jeg finner av andre felger, så finner jeg ut hva som skal brukes når Rattet er veldig ålreit å kjøre med, godt grep og alt. Men jeg har vurdert noe annet m-sport ratt av noe slag, men er ikke sikker på hva enda. Noe 240 blir det nok ALDRI, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Har sett litt på felger nå. Lurte på om noen kunne lagd et bilde i photoshop åssen det vil se ut med sånne felger som DETTE? Syntes de var fine, og ikke værst pris heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå