Sannor Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Skal ned på dekk1 i morgen å prøve BBS LM Replica, så da får jeg se hvordan det blir, kommer nok til å ta bilde Prøvde for moroskyld sommerhjulene til 5-serien i dag, det så sånn ut: Så tøft ut med 245 hjul som stakk litt utenfor bak (tok i hjulbuen, men så kult ut når den sto stille) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Er ikke veldig fan av disse felgene men med riktig dekk og senk så kan jo alt bli bra hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Det er ikke felgene jeg skal bruke, skal prøve 19" bbs lm replica på den i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 19" ?!! Hadde heller gått for 18, 19 blir veldig stort på Coupe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Slår meg på her, 19 er alt for stort. Kjør på med 17"sier nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Går fint det. 19" BBS CH her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Blir alt for stort på coupe etter min mening, 17" er perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Jeg trodde også det ble for stort med 19", men nå kan jeg ikke være helt enig med to av dere her altså, det så jævlig kult ut faktisk! BBS LM Replicaene ser ut som de er en tommer mindre pga. kanten, så da bestemte jeg meg for å prøve 19". Sånn så det ut på bilen. Vet jeg kunne spylt av bilen først, men var mer gira på å se felgene De jeg skal ha blir sølv-farget og ikke svarte som bilde, men hadde ikke sølv i 19" på lager. Jeg bestilte meg et sett med disse jeg, så får vi se hvor lenge de blir! hehe 225/35-19 rundt hele ble det til slutt. @bmw-e30: Tøft stuk på bilen din! Hvilken farge er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Her skjer det lite om dagen, venter på felger bare egentlig Skulle komme i løpet av uken, så blir spennende. Spylte kjapt av støvet og andre dritten som hadde lagt seg på den i det siste: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Jeg får nå tilbud på bil gjennom jobben, så da vurderer jeg å selge denne. Hva vill folk gitt for et eksemplar som denne? Jeg skal få ut noen nye bilder av den med sommerhjula så snart jeg har fått shinet den opp litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Ta en titt her for annonse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå