Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på litt når det gjelder forbruke på en Bmw

318i,320i,325i/ix

så klart hvordan du kjører har mye å si

Men jeg lurer på hva vil da være det beste alternative vist jeg skal ha lavest mulig forbruk.

for har hørt noen klart et ganske så lavt forbruk på en 325

og noen høyt på 318.

så bare å poste hva deres E30 bruker. :P

Skrevet

sant :P

men vist du skulle velge en av de bilene der. Å du kjøper en 320 å den bruker mer bensin en en 325 da kan man vel like greit berre kjøpe en 325. :P

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har hatt både 318i og 325i (og senere byttet til en 2.7 liter i 325en). Har ikke merket noen praktisk forskjell i bensinforbruk ved tanking på disse bilene. Virker som det stort sett renner gjennom en liter på mila i snitt.

Skrevet

bare styr unna automat, den øker fornruket et par dl på disse :) jeg ville gått for en herlig 325, uten tvil! sikker på at den nesten er billigere å kjøre med enn 318, og du verden så mye artigere. vekker mange gode minner disse e30ene, grombiler :)

Skrevet

Jeg kjører 325 ix, og nesten bare i oslo. Har hatt noen tanker oppe i 1,5 liter på mila og noen på ca 1,2. Men det skal sies at jeg ikke kjører for å spare bensin :) på langkjøring, full bil og masse dritt på taket brukte den 1, synes det var litt høyt, men kan igjen ha litt med foten min å gjøre :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...