NBCustom Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Gratulerer med rå bil, 335i med manuell er sjelden og tøft valg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Kan du gi med en pm på hva du betaler for m-pakka? Vurderer å gjøre det samme selv skjønner du! Herlig bilpark du får deg nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Begynner å bli noen grom BMW'er du har nå ! Du må jo jobbe med ett eller annet som betaler rimelig greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Begynner å bli noen grom BMW'er du har nå !Du må jo jobbe med ett eller annet som betaler rimelig greit Jeg har jobbet i 27 år, og har i den senere tid hatt muligheten til dette. Når jeg var 18, var ascona b noe av det grommeste man kunne ha, det var biler til 20'. Nå er det RS og M biler som gjelder for samme aldersgruppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Når jeg var 18, var ascona b noe av det grommeste man kunne ha, det var biler til 20'. Nå er det RS og M biler som gjelder for samme aldersgruppen høm? skjønner virkelig ikke hva du mener ascona b er også grisetøft den dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Hehe, dårlig formulert. Det jeg mente, er at jeg er gammel Mener ikke å lage no diskusjon av dette heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Du er gammel John. Nok om det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Skiftet eksos og grill i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 gryyymt! skulle fått noen bilder av fronten i bedre sollys for å se kontrastene rundt nyrene, men ble meget gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Ja det kommer, dette var bare fort og gæli med iPhone. Det grommeste er jo lyden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 tviler jeg ikke på! hva ga du for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Vet ikke enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Gratulerer med knallbil! Hvor mange biler har du nå egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Jeg bytter jo noen ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Dette er en utrolig grom bil altså, et bevis på at BMW forsatt ikke har glemt hve de står for Også er det jo gøyalt at det er manuell bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå