Gå til innhold

johns f30

johnja
 Share

Anbefalte innlegg

• 1 month later...

Hallo!

Fint driv oppover høgda i dag :) Hjula bygger bra utover i hjulhusene og den ser sikkelig brutal ut når man ligger bak. Litt mer spennende enn å ligge bak en eller annen hybrid sak som desverre er mer vanlig takst. Den røde I'en er det ditt påfunn eller noe BMW har begynt med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Fint driv oppover høgda i dag :) Hjula bygger bra utover i hjulhusene og den ser sikkelig brutal ut når man ligger bak. Litt mer spennende enn å ligge bak en eller annen hybrid sak som desverre er mer vanlig takst. Den røde I'en er det ditt påfunn eller noe BMW har begynt med?

Det er så morro og være 18 innimellom :D Hva er det du kjører Trond, syns det dro godt i vei det og.

Den røde I'n er egenkomponert :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget noe pussig her om dagen, den er 1,5cm høyere på venstre side bak i forhold til høyre side.

Jeg tenkte at det har noe med senk å gjøre, men etter en målerunde i utstillingen på bilia, så viser det seg at alle har samme høydeforskjell. Da tenkte vi at det er for og kompensere for vekt av sjåfør, så målte vi på X bilene, de var ca 1,5cm høyere på høyre side! Så der røk den teorien.

Målte x5'n da jeg kom hjem, joda 1,5 cm + på høyre side bak...... Hmm

Er det bare tilfeldig eller ....

Dette hørtes jo helt merkelig ut..? :shock: Har du kommet noe dypere i denne saken..?

En annen ting, jeg er veldig nære å kjøpe et sett med BBS CH-R til min F31 nå...

Men de er ET 40 foran og ET 44 bak, ser du har 40 foran og bak, vil da 44 bli helt feil..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke helt feil nei, bare bakfelgene du kjøper kommer 4 mm lengre inn mot midten av bilen, så om du ikke treffer noe på innsiden, så gjør det ikke noe mer enn at det ser litt annerledes ut bare.

Takk 8)

Litt skeptisk til om det vil gå siden jeg har M sportbremser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...