johnja Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Jeg valgte de i 19" kun pga utseende, syns de kledde bilen maks. Komforten er det heller ikke noe og si på, sålenge man har de mulighetene med understellet. Jeg har kjørt 20 og 21" på x5 i noen år, og syns ikke det går merkbart utover komforten, det som er værst er dekkforbruket. 21" holdt nesten en sesong, og de er jo ikke akkurat gratis Men noen ganger må man lide for utseende.............. Men som sagt, adaptivt understell er komfortabelt, tenker det også er det med 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 hva slags profil har du på 19 tommerene? ser jo veldig bra ut med de felgene, det er jeg enig i. Er støynivået merkbart? Sånn at det er plagsomt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 225/40 foran og 255/35-19 bak Det går greit med støyen, det er bare noe helt annet en i femmern. Det er ikke sånn at jeg irriterer meg over det, men det eneste negative jeg kunne komme på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Okei, samme profil som den jeg ser på bortsett fra den har 235 35 foran og 255 35 bak på 20 toms. Jeg har jo en 120d nå så regner ikke med det vil bli mer støy i 3-serien akkurat! hvordan er run-on-flat dekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Gratulerer med en kjempefin bil. Jeg liker den nye 3-serien veldig godt og fargen du har valgt er mer spennende enn 98% av fargene man ellers ser på veiene idag. Hold oss gjerne informert om hvordan bilen er å leve med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Okei, samme profil som den jeg ser på bortsett fra den har 235 35 foran og 255 35 bak på 20 toms. Jeg har jo en 120d nå så regner ikke med det vil bli mer støy i 3-serien akkurat! hvordan er run-on-flat dekkene? Hører at noen klager på sporing med runflat dekk, jeg har ikke merket noe til det, dette er femte bilen jeg har med det. Støy er ikke noe jeg tenker på når jeg kjører til daglig, men kommer jeg fra femmern og rett over i treern, da legger man merke til det. Men det er så mye positivt med den at det tenker man ikke lenge på Hvis du tester litt ordentlig i svinger med sport+ modus, så blir i hvertfall jeg imponert over kjøreegenskapene på en standardbil. Bestilte forresten senkesett i dag fra h&r, 30mm foran og bak. Prøvd ny grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Lekkert!! Gleder meg til senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 noe nytt? Fortsatt like fornøyd? Får min rett over påsken, så begynner å glede meg nå Hvor kjøpte du senk fra? Har du vurdert å skifte eksosstuss? Til doble rør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 noe nytt? Fortsatt like fornøyd? Får min rett over påsken, så begynner å glede meg nå Hvor kjøpte du senk fra? Har du vurdert å skifte eksosstuss? Til doble rør? Blir bare mer fornøyd jeg senkesettet er fra h&r, dobble rør er best, men kommer ikke før i juli Men du kan glede deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 jeg tror ikke han er alene om å glede seg! dette blir tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 noe nytt? Fortsatt like fornøyd? Får min rett over påsken, så begynner å glede meg nå Hvor kjøpte du senk fra? Har du vurdert å skifte eksosstuss? Til doble rør? Blir bare mer fornøyd jeg senkesettet er fra h&r, dobble rør er best, men kommer ikke før i juli Men du kan glede deg Kan jeg spørre hvordan du kjøpte senkesettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Jeg kjøpte det via, brakes.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Hey! Kan jeg spørre hva du ga for den sorte Performance grillen? Den gjør seg godt! Driver og vipper frem og tilbake i tankene om å bestille en 320i M-Sport på juli produksjon nå.. Hmmm....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Jeg ga 1200,- Bilen blir senket på mandag Blir spanande og se koss det bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Det blir nok veldig bra! Du får legge ut bilder.. Hva synes du om Harman Kardon anlegget? Fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå