Gå til innhold

johns f30

johnja
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg valgte de i 19" kun pga utseende, syns de kledde bilen maks. Komforten er det heller ikke noe og si på, sålenge man har de mulighetene med understellet. Jeg har kjørt 20 og 21" på x5 i noen år, og syns ikke det går merkbart utover komforten, det som er værst er dekkforbruket. 21" holdt nesten en sesong, og de er jo ikke akkurat gratis :shock:

Men noen ganger må man lide for utseende..............

Men som sagt, adaptivt understell er komfortabelt, tenker det også er det med 20"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en kjempefin bil. Jeg liker den nye 3-serien veldig godt og fargen du har valgt er mer spennende enn 98% av fargene man ellers ser på veiene idag. Hold oss gjerne informert om hvordan bilen er å leve med... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, samme profil som den jeg ser på bortsett fra den har 235 35 foran og 255 35 bak på 20 toms. Jeg har jo en 120d nå så regner ikke med det vil bli mer støy i 3-serien akkurat! hvordan er run-on-flat dekkene?

Hører at noen klager på sporing med runflat dekk, jeg har ikke merket noe til det, dette er femte bilen jeg har med det.

Støy er ikke noe jeg tenker på når jeg kjører til daglig, men kommer jeg fra femmern og rett over i treern, da legger man merke til det. Men det er så mye positivt med den at det tenker man ikke lenge på :)

Hvis du tester litt ordentlig i svinger med sport+ modus, så blir i hvertfall jeg imponert over kjøreegenskapene på en standardbil.

Bestilte forresten senkesett i dag fra h&r, 30mm foran og bak.

mkutnj2fzyk6h16sbbzv.jpg

Prøvd ny grill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe nytt? ;) Fortsatt like fornøyd? Får min rett over påsken, så begynner å glede meg nå :) Hvor kjøpte du senk fra? Har du vurdert å skifte eksosstuss? Til doble rør?

Blir bare mer fornøyd jeg :) senkesettet er fra h&r, dobble rør er best, men kommer ikke før i juli :twisted:

Men du kan glede deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe nytt? ;) Fortsatt like fornøyd? Får min rett over påsken, så begynner å glede meg nå :) Hvor kjøpte du senk fra? Har du vurdert å skifte eksosstuss? Til doble rør?

Blir bare mer fornøyd jeg :) senkesettet er fra h&r, dobble rør er best, men kommer ikke før i juli :twisted:

Men du kan glede deg

Kan jeg spørre hvordan du kjøpte senkesettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...