ost_ost_89 Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Pen bil, gratulerer! Og bra med sort grill. Kan anbefale sorte felger, det blir vanvittig tøft på hvit bil, har sett en del av de på veiene. Har sorte M5-felger på sort E60 selv, blir røft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Nå har jeg henta meg nye sommerfelger, og levert bilen inn til en kar som skal montere solfilm på siderutene foran. Rakk ikke å hverken montere hjula eller ta bilde, så de får komme neste gang jeg er hjemme fra jobb. Blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Nok en gang har du en råflott bil=) Gratulerer=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Har nettopp komt fra jobb og fått henta bilen nå i kveld. Legger ved to kjappe iphone-bilder. Veldig fornøyd, ingen kanter eller bobler. ca 80% lysgjennomtrenging tror jeg. Låg bak denne transporten gjennom Holland en kveld. BMW X6(M?) og F10 M5.. Stod flere M-biler på planet også, E92 M3 bl.a.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Deilig bil. Ble bra med sotingen;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Her har du drømmebilen min. Utrolig lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Legger ut noen bedre bilder av solfilmen. Strålende fornøyd! Lagt på av Carmelon. Så nå kribler jeg bare etter å legge om til helt nye sommerfelger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Og da har jeg fått på nye hjul! Får reise ut med speilrefleksen og ta bedre bilder, en plass der hvor alt skrotet til naboen(e) ikke er synlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Ett stykk perfekt E60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 ser meget bra ut! blir det noe senk etterhvert da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Blei sykt bra;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Sykt fin bil:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 samme sotinga rundt hele ja? hvordan er det på kvelden? ser du noe ut liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå