Gå til innhold

Min hvite e60 525d M-sport. Nye bremser.

Ostnes
 Share

Anbefalte innlegg

Nei dessverre. Det eneste jeg kommer på i farta må være røde bbs-senterkopper. Har stortsett vært bortreist på jobb, så har ikke fått tid til så mye. Blei heller ikke noen servicetur til Tyskland, så bestiller en time på BMW i Ålesund iløpet av uka heller. Men det blir straks bestilt BBS CH-R i 9" og 10'5"x20" da. Så litt er jo på gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
ser bra ut! ble ch-r bestilt?

har ch selv, men skulle gjerne hatt ch-r. de er definitivt hakket råere!

Har fått bra pris på 9" foran og 10,5x20" bak fra Baanvelgen, så bestiller de når det begynner å nærme seg sommerføre igjen. Muttern og fattern har herpa gs-felgene på dugnad, så tenkte å bare slite dekka heilt ned før jeg kjøpte nye felger. De Falken-hjula slites fort!

TF: Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å gå for antrasitt, men har fått sorte felger helt oppi halsen omtrent i det siste, så det blir nok "vanlig" grå. Skal kanskje se på en e46 M3 iløpet av uka, så får ta det deretter. Da ryker nok denne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 6 months later...
  • 2 months later...

Da var det dags for bremsebytte. Ser på GS at Originale klosser og Greenstuff ligger på ca samme prisen, Ca 1450,- foran og 1000,- bak. Har ikke sjekka opp i hvorvidt jeg må bytte skiver også, men ser at GS-performance borra og slissa skiver er billigere enn originale, så lurer på å bare bestille nye skiver også. GS går vel for å være bra kvalitet. Også ser det jo tøft ut da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...