Ostnes Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 Nei dessverre. Det eneste jeg kommer på i farta må være røde bbs-senterkopper. Har stortsett vært bortreist på jobb, så har ikke fått tid til så mye. Blei heller ikke noen servicetur til Tyskland, så bestiller en time på BMW i Ålesund iløpet av uka heller. Men det blir straks bestilt BBS CH-R i 9" og 10'5"x20" da. Så litt er jo på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Et par bilder fra i dag. EDIT: Shit, instagram-kvaliteten suger jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 ser bra ut! ble ch-r bestilt? har ch selv, men skulle gjerne hatt ch-r. de er definitivt hakket råere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Har de CH-R felgene i 20" selv og de kan virkelig anbefales! Flott bil forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 ser bra ut! ble ch-r bestilt?har ch selv, men skulle gjerne hatt ch-r. de er definitivt hakket råere! Har fått bra pris på 9" foran og 10,5x20" bak fra Baanvelgen, så bestiller de når det begynner å nærme seg sommerføre igjen. Muttern og fattern har herpa gs-felgene på dugnad, så tenkte å bare slite dekka heilt ned før jeg kjøpte nye felger. De Falken-hjula slites fort! TF: Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 ikke dumt, bestemt deg for farge da? tror antrasitt hadde gjort seg på denne bilen syns ikke falkendekka ble så fort slitt jeg, hadde mine i to hele sesonger før de bak måtte skiftes ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Jeg hadde tenkt å gå for antrasitt, men har fått sorte felger helt oppi halsen omtrent i det siste, så det blir nok "vanlig" grå. Skal kanskje se på en e46 M3 iløpet av uka, så får ta det deretter. Da ryker nok denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Nydelig bil! Min neste blir nok også en hvit e60, så her skal det følges med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 Da er nyåret starta med å bestille senkesett. Gikk for fjører fra H&R som senker 35mm. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Pen 5 er dette! Elsker fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 Da var det dags for bremsebytte. Ser på GS at Originale klosser og Greenstuff ligger på ca samme prisen, Ca 1450,- foran og 1000,- bak. Har ikke sjekka opp i hvorvidt jeg må bytte skiver også, men ser at GS-performance borra og slissa skiver er billigere enn originale, så lurer på å bare bestille nye skiver også. GS går vel for å være bra kvalitet. Også ser det jo tøft ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Nye bremseskiver og greenstuffklosser ankommet. Får prøve å bytte i morgen. Må vel til Ess å chippe opp motoren litt nå da for å utligne litt. mossing 92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 veldig pen bil! du må huske og skrive hva du syns om bremsene etter montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet September 19, 2013 Forfatter Share Skrevet September 19, 2013 Da var bremsene montert. Lugger ganske bra! Men ser mekanikeren har montert foran og bak motsatt av hverandre. Veit ikke om det har noe å si, men skal få bytta om for det ser litt teit ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå