gullsakar Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Ser ut som disse falske innleggene kommer spesielt i teknisk.. kanskje noen bør ta tak i det..(gunnar-moderatorer??) kjipt om det skulle være virus å faenskap i innleggene om noen klikker på de.. mulig jeg overdriver her men forumet er for godt for dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Har sett dette over lengre tid, har sedt e-mail til bimmers og anmodet dem om at de stiller med flere moderatorer. Det er mye annet som burde vært redigert også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yttervik Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Brukerne som skriver disse innleggene har jo kommet seg gjennom autentiseringsprossesen (ordet som er vanskelig å lese, og som må skrives inn), og det er da nærliggende å tro at dette ikke er automatisk genererte brukere. Hva med et såkalt NoSpam! Verification Question? På bilstereoforumet.no blir man bedt om å svare på "hvilken by er norges eldste?" før man får registrert seg. Dette er jo ikke noe problem å finne ut av ved et kjapt søk på Google, men er likevel ekstra bry for spammerne, og attpåtil hvis de må oversette spørsmålet først. Just my two cents Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Ja og da må eierne av dette forum på banen... Tar man f.eks forumet hos HW.no så er det mange moderatorer der kontinuerlig, de siler ut alt slikt samt passer på andre momenter. Vil samtidlig anmode om at vi ser litt på hva vi skriver i "Emnefeltet", etter min mening så blir det vanskelig å søke opp tråden når man kun skriver "hjelp". Man må skrive tydelig hva problemet består i og ikke minst bil type/modell. Ikke misforstå at alle gjør dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Helt enig! Forumet har nå fått mange donasjoner, så dette syns jeg burde bli tatt tak i. Kontrollen burde være mye strengere. Man bør også som sagt få flere moderatorer, som kan slette disse brukerene og stenge dem ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Det er sikkert ikke bare jeg som er villig til å stille som moderator heller, alltid koselig å hjelpe et forum man bruker daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Det er sikkert ikke bare jeg som er villig til å stille som moderator heller, alltid koselig å hjelpe et forum man bruker daglig. Jeg hjelper gjerne til, alt for å bli kvitt dritten! Så det hadde kommet et innlegg i en tråd også i dagtidlig.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Det er sikkert ikke bare jeg som er villig til å stille som moderator heller, alltid koselig å hjelpe et forum man bruker daglig. er villig jeg også, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Hadde sikkert vært greit å hatt et par moderatorer som også kan være tilgjengelige på dagtid. Ser ut som de fleste er på ettermiddag/kveld med tanke på at de spam meldingene ligger ute i mange timer før de blir fjerna og brukeren sletta. Det går kanskje ann å banne ip rangen siden jeg går ut i fra at bimmers ikke har mange reelle brukere fra ny gunea? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Hadde sikkert vært greit å hatt et par moderatorer som også kan være tilgjengelige på dagtid. Sier meg enig der. Dersom det faktisk jaktes på moderatorer, kan jeg nevne at jeg kan moderere stort sett døgnet rundt. Er aktiv her inne i arbeidstid, samt tilgang til nett ellers i døgnet...ikke rart jeg er singel o_O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Bra med frivillige her da Går jo litt på forumets regler også dette.. Noen får jo kjeft for å ved en feiltagelse legge ut to like tråder, så da bør vi hvertfall kvitte oss med disse "spam" innleggene. Er jo et veldig ryddig å fint forum ellers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Kan stille opp jeg også. Ofte inne på dagtid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Stiller gjerne opp for å bli kvitt det der, er meget lei av slike innlegg daglig. Er innom dag som natt og litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Sikrere registrering har blitt tatt opp pga. all spammen ja. Vi jobber med problemet, og både sletter og utestenger spammene fortløpende. Kan legge til at det hjelper stort at dere rapporterer trådene slik dere gjør nå, så ser vi de fortere, og får de vekk. Fortsett med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 ja jeg var i tvil hvor å legge tråden men la den i teknisk fordi der jeg har sett er flest spaminnlegg.. FTE: tror nok alle setter pris på jobben dere gjør og holder spammene ved et minimum.. nice jobba... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå