Gå til innhold

Falske innlegg!

gullsakar
 Share

Anbefalte innlegg

kan ikke noen ta å stenge ute han "Rormeelry" han spammer med innlegg i gamle tråder. Han skriver faktisk " buy adobe.. gratis" Buy'e gratis ja!

Ser ut som han har hatt det travelt i dagtidlig, nesten 30 innlegg..... Han som har svart på de 27 siste som kommer opp på tapatalk appen på tlf........!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser egentlig ikke det store problemet med disse innleggene. Er jo bare å hoppe over de.

Men kjenner jo selv også irritasjonen da :devil:

Er det ikke enkelt å stenge samme person ute da?

Regner med at det går an å stenge en mailadresse ute?

Hvis det er samme peisen som holder på, kan han vel ikke ha ubegrenset med mailadresser :?

Mulig jeg tar feil og at det er forskjellige hele tiden :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser egentlig ikke det store problemet med disse innleggene. Er jo bare å hoppe over de.

Men kjenner jo selv også irritasjonen da :devil:

Er det ikke enkelt å stenge samme person ute da?

Regner med at det går an å stenge en mailadresse ute?

Hvis det er samme peisen som holder på, kan han vel ikke ha ubegrenset med mailadresser :?

Mulig jeg tar feil og at det er forskjellige hele tiden :?:

nei de skiller seg jo ut så man må jo ikke klikke på de.. men er jo ofte det at disse innleggene kommer som svar på innlegg.. jækla irriterende når man håper på et tips på det man faktisk lurer på .. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig stenger IP adressene dems i tillegg til at jeg sletter de fra forumet. Merkelig at de da kan registrere seg igjen, da må de jo sitte med mange maskiner. Enig i at det er fryktelig irriterende når innleggene dems kommer som svar på våre tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig stenger IP adressene dems i tillegg til at jeg sletter de fra forumet. Merkelig at de da kan registrere seg igjen, da må de jo sitte med mange maskiner. Enig i at det er fryktelig irriterende når innleggene dems kommer som svar på våre tråder.

Du som har oversikt; deler de ikke en IP-blokk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ofte det at disse innleggene kommer som svar på innlegg.. jækla irriterende når man håper på et tips på det man faktisk lurer på .. :evil:

Det har jeg ikke sett.

Da er det klart det blir fryktelig irriterende for trådstarter og de som leser i tråden.

Modertator.

Er det mange nye medlemmer pr. dag?

Går det an å "godkjenne" hver "søknad"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Dette innlegget er sikkert feilpostet, men jeg fortsetter der hvor vi slapp sist.

Ser at fortsatt er det svært mye dårlig emnetekst, jeg mener at våre moderatorer bør styre dette. Jeg har nevnt dette mange ganger, det hjelper ikke å skrive i emnefeltet - hjelp BMW, eller hjelp felger... Slik innlegge / tråder finner du masse av, det som er viktig er når vi skal forsøke å søke etter hjelp i arkivet så blir viktig informasjon og hjelp sjult i meningsløse emnetekst.

Beklager denne klage, men jeg mener dette er til vårt beste at vi tvinger våre medlemmer til å skrive utfyllende tekst hva tråden omhandler.

Trenger dere hjelp til moderatorer så si gjerne i fra....

John Kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager denne klage, men jeg mener dette er til vårt beste at vi tvinger våre medlemmer til å skrive utfyllende tekst hva tråden omhandler.

John Kr

Skjønner ikke dette problemet jeg.

Hvis emnefeltet er for dårlig forklart er det jo KUN trådstarter som ikke får svar.

Hvilke problemer får vi andre av det. :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Dette innlegget er sikkert feilpostet, men jeg fortsetter der hvor vi slapp sist.

Ser at fortsatt er det svært mye dårlig emnetekst, jeg mener at våre moderatorer bør styre dette. Jeg har nevnt dette mange ganger, det hjelper ikke å skrive i emnefeltet - hjelp BMW, eller hjelp felger... Slik innlegge / tråder finner du masse av, det som er viktig er når vi skal forsøke å søke etter hjelp i arkivet så blir viktig informasjon og hjelp sjult i meningsløse emnetekst.

Trenger dere hjelp til moderatorer så si gjerne i fra....

John Kr

Er enig i deg her, og hvis man svarer i tråden og presiserer at emnetittelen er dårlig, blir man vel ofte oppfattet som en viktigper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er delvis enig her med flere... jeg tenker meg de som skriver feks; -E46 feil.. hjelp fort- som topic ønsker vel trådstarter at folk er nysgjerrige å klikker for å se.. man risikere å få mange visninger men få konkrete svar på feilen..

MEN om denne tråden skulle handle om feks vannpumpe feil så vil også denne tråden dukke opp når man søker vannpumpe i søkefeltet..

så kan det kanskje ligge svar der likevel.. men er i utgangspunktet enig i at man likegodt kan ha litt mer detaljer i emnefelt.. modell, motor osv..

Det er lite spam for tiden hverfall...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...