FrankRuben Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Hei! Da var jeg kommet til dette da! Har letet en del på forumet, og husker jeg fant det 1-2 uker bak, men finner ikke igjen posten! Men here goes: Har kommet så langt nå at jeg tenkte sote rutene, men så fortalte en venn meg om disse solskjermene som passer akkuratt i vinduet(festet med clips, 2 per "strekkning"), så lurer egentlig på om noen kan peke meg i retningen av hva dette er og hvor jeg eventuelt kan få det? Har letet en stund nå, uten hell! Bilen er en 523ia! Om det er spørsmål angående noe mer, ask away! ///frank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankRuben Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 noen biler har integrerte solskjermer originalt. Det blir som de billige skjermene du kjøper på biltema osv, bare med mye bedre passform og du bare ruller de ned i døra. Det kan være greit å ha i bakruta, men som alternativ til sota vindu er de ikke helt det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 du finner nokk på ebay evt her; http://bsbildeler.no/?s=search&string=p ... es&x=0&y=0 søk på privacy shades har selv med klips. ingenting og utsette på passformen og ser bedre ut enn solfilm etter min mening edit; dårlige bilder da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Kurant og grei løsning for folk som vil ha litt skydd for solen det der, men at det ser bedre ut enn solfilm vil jeg ikke si meg enig i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 BMW selger jo slike. Noen som vet om de er like eksemplet ovenfor her? Tåler de litt mekanisk påkjenning fra barnehender? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 kan faktisk ikkje sei at det ser bedre ut med sånt enn solfilm på? for det første om det der er bilen du har tatt bilde av so har du 2 forskjellige gardine. å det er noko drit når du ska sjå ut av det. å om du har folk som site baki å ska ha ned bakrutene da , ko skjer med gardina da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Det er sikkert dette du ser etter : http://www.solarplexius.se/ En kompis har slik på en toyota avensis, ser igrunnen helt kurant ut, men litt mørkt kanskje etter min smak da. Er også litt skeptisk til hvordan det blir om rutene dugger, da vil jo duggen vise utrolig godt når bakgrunnen er mørk, og det vil kanskje se litt jalla ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankRuben Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Det er sikkert dette du ser etter :http://www.solarplexius.se/ En kompis har slik på en toyota avensis, ser igrunnen helt kurant ut, men litt mørkt kanskje etter min smak da. Er også litt skeptisk til hvordan det blir om rutene dugger, da vil jo duggen vise utrolig godt når bakgrunnen er mørk, og det vil kanskje se litt jalla ut? Ja, det kan du si, men det var faktisk ikke sånn som dette jeg letet etter.. Altough, dette var ganske stilig! Men det med duggen er en ting ja! Det jeg var på jakt etter har blitt linket her, men har satt det litt ned på prioriterings listen.. Skal sjekke dette da, høre med noen som har.. Det eneste er dugg som er ulempen tror jeg:) Også hvordan det ser ut fra innsiden da, men så skal ikke jeg har baksetet fult av folk at det gjør noe så! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå