Hpi Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Hei! Motoren min legger seg på 84-85 grader og går ikke høyere, den blir brukbart fort varm og har også Webasto så jeg antar at jeg har en 85 graders termostat. Er dette vanlig driftstemperatur på disse bilene eller burde den fått ny termostat slik at den blir 5-10 grader varmere? Mvh
Alpejohn Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Hei! Motoren min legger seg på 84-85 grader og går ikke høyere, den blir brukbart fort varm og har også Webasto så jeg antar at jeg har en 85 graders termostat. Er dette vanlig driftstemperatur på disse bilene eller burde den fått ny termostat slik at den blir 5-10 grader varmere? Mvh Hei, Min også ligger på rundt 85-86-87 grader nå når det er rundt 0 ute. Når det er varmere i været kommer den opp på rundt 90-92 grader. Så vil ikke tro at det er noe galt. Kan dobbeltsjekke senere, men mener min også ligger rundt der.
Alpejohn Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Min ligger på 85-86 på flatmark og oppover lenger passe bratt var den opp på 88. Utvendig temp 3+ grader. Så det er nok ikke noe feil med bilen din Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Hpi Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 Det høres bra ut, takk for tilbakemeldingen. Jeg dro på opp en litt bratt bakke tidligere og gikk den opp i 87 grader så det høres helt likt ut. Du hadde ikke gidda å sjekka test nr 16 og sett om du har noe lesbart resultat der? Hos meg er det oljetemperatur men den viser -48 grader så jeg har vel mest tro på at det ikke finne noen sensor bilen men det kan jo også hende at det er en defekt sensor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå