Gå til innhold

Bmw grevling

ls44mm
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10078257

Nei nei nei :S Hva synes folka? Mulig enkelte var klar over det, men jeg fikk sjokk!!! BMW var den eneste merket som ikke sviktet meg når det kom til bil forståelse.

At min kjære gamle venn laget a og b klasse (med feilhjulstrekk) er flaut, så var godt at 1 serie trakk på riktig hjul til å være små bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er at for hver person som bryr seg, er det 200 som ikke bryr seg.

BMW ønsker å tjene mere penger, dette er en måte å ordne det på. Har jo vert 4-5 tråder minst siden jul. :P Er jo ikke slik at dem kommer å plukker med seg bilen din for å sette igjen en sånn, dont worry, be happy. Til mere penger dem drar inn på slikt, til mere penger har dem til å bygge andre ting for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for repost :S

Og de som var så heavy på "this is why we dont do fwd cars" reklamer!!!

Enig med deg på det med å tjene penger, men tror ikke de hadde gått konk om de ikke hadde laget en sånnen for å si det mildt!!!

men ja... er vell kankje meg som reagerte når jeg leste, så jeg MÅTTE dele ut mine tanker her hehe

@haakon85

Jeg ser den... Men vi lever desverre i feil tid føler jeg...

Bmw skal lage fwd... Turbo på motorene sine... Diesel biler får m merker... Jaja... De tilpasser seg meget godt til massen ihvertfall...

Synd bare at en entusiast ikke ønsker å ha en ny 328 eller ny 5 serie med rekke firrer og turbo!!! Heller godeste sekser´n...

Dere ser hvor jeg skal hend? Hvordan bil industrien forandrer seg mht miljø/penger/etterspørsel osv? Nei nei nei Føler at det blir bare værre og værre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilprodusentene har aldri vært under så strenge krav som nå. Slik det er i bransjen nå så må man tilpasse seg eller så er det kroken på døra. Til og med Lamborghini må jo mest sannsynlig gi seg med V12ere etter Aventador p.g.a strengere og strengere utslippskrav. Honda måtte jo slutte å selge Civic Type-R i Europa siden den ikke klarte de nye utslippskravene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW som alle andre må jo tilpasse seg utslippskrav osv, det lar seg desverre ikke gjøre så lett med en stor sekser.

Er uansett ingen BMW-elsker som vil kjøpe en BMW med forhjulstrekk. Tviler på at 3, 5 og 7 serien kommer med framhjulstrekk med det første for å si det slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...