gullsakar Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 skal ha meg nye blinklys til våren da de som er på er sprukne og full av dugg og dritt.. disse er hvite i glasset.. jeg syntes egentlig det er litt tøft med de originale oransje så vurderer de, men da drar det vel med seg de bak også som er hele og fine.. jeg får sikkert solgt de men er litt i tvil så dere kan gjerne være med på å avgjøre.. skyt inn din mening å gjerne bilde hvis du vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Hei gullsakar. Fant denne linken i et gammelt innlegg http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1759889 Valgte å beholde de gule pga farven på bilen. Enig med han, ikke gull alt som glimrer, ikkeno garanti for at hvite blink er tøft. Ville gjort det samme og tenkt farver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 heisann.. jo helt enig på den bilen.. gjør spesielt fronten pen.. kjenner jeg heller på noen nye fine oransje lykter.. det brekker fint opp spesielt foran.. slik er den nå...( lyktene er slitnere enn det ser ut) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 slik er den nå...( lyktene er slitnere enn det ser ut) Hm kanskje en ide med blanke/gjennomsiktige, tenkte det matcha lykteglassa. Og en mørk-gul pære............... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Jeg hadde disse på min bil, med chrome-pærer vel og merke. Syns de passer utmerket til hovedlyktene. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/8001.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Synes disse er penest hvis du skal ha hvite/grå. Går mest i ett med hovedlykta. Men jeg ville prøvd med på oransje siden du har sort bil. Men da synes jeg det må være masse senk og gromme hjul før det blir tøft. Klarglassblinklysene synes jeg ikke er pene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 nei klarglass blinkere er utelukket.. litt for 'harri' for min smak.. de på øverste bildet var fine og se på og går bra i ett som du sier.. de jeg har nå blir for hvite i forhold til hovedlykt selv om de blinker fint på kvelden.. utelukket er også senking men har 18" felger.. større blir det neppe noe av.. bilen er orientblau forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Jeg liker disse alternativene på E46, men jeg vet ikke om de finnes til prefacelift modellen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 de oransje der var dritfine syntes jeg men ja, det spørs om ikke de bare finnes for facelift.. her må det søkes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Legger bare ut en tommel opp til de øverste utgavene StigJ la ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå