eric Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Ja, er liksom det jeg tenker jeg å Er ikke hver dag en kommer over så strøkne eksemplarer som disse Satser på at bilen blir rimelig lik denne, da jeg satser på samme felgene og bilen er samme farge Er ikke akkurat en av de styggeste denne Det beste er at nesten alt bortsett fra "senken" er originalt!!!! Lykke til med ett stilfullt prosjekt. Liker egentlig sedanen best... har M3 coupe selv !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Takk for det! I mine øyne er det ikke tvil om at sedan er penest! Ser fram til å få den klar til lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Ang rensing av skinn, så stikk innom her og titt : www.swisswax.no Bra mål du har satt deg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Takk ! Har du prøvd noen produkter fra swissvax? Lurer på å kjøpe fra de, må ha noe så dekker sprekker og fargeslitasje godt Takk for positiv tilbakemelding! ü Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Ja jeg brukte det på skinninteriør som jeg hadde (sort), det ble som nytt igjen, men er så klart noen strekkmerker som blir igjen i skinnet som synes, det er noe man må regne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Leathermaster.no har vel div til farging/sliping av skinnet...Da burde det kunne bli helt som nytt..! Ellers er jo Swissvax ganske overlegne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Takk! Burde vell kanskje ha noe slipe og lakk opplegg, er ikke hull men mye fargeslitasje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Johnsen Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Jeg har noe svart skinnmaling du kan få om du vil ha.. var tenk på å bruke det på et ratt jeg hadde tidligere. Hvor bra den er vet jeg ikke da jeg ikke har prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Takker ikke nei til det Marius hvilket merke er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Har vært sløv med oppdatering i det siste, men har blitt gjort litt i det siste Har komplettert interiøret og kjøpt BBS RC090/ Style 5 og hatt på disse. Legger ved noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 ser jo bra ut det her, liker målet du har satt deg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Takker for det Ja, vil tro det ikke er de verste måla På langsikt så tenker jeg på å hente inn en 3,2 M3 fra polen å flytte over alt, men blir ikke før rust er tatt og lakk er på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 er dette gamle hatle sin???????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Se her ja! dette blir jo en rå sedan! knallfine felger. Må si jeg har sansen for sølvgrå E36 altså. følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå