Gå til innhold

BMW E61 530D lci. (also for sale) :(

Share

Anbefalte innlegg

Må vell laga en "prosjekt" tråd jeg og. hehe.

gamle gode bilen ble desverre vrak etter at en Dodge RAM(MER) fjerna veien så jeg også fulgte med ut i ødemarken.

så bød sjansen seg til å kjøpe en mange årig fantasi. (noen liker lambo, jeg ville ha denne) hehe

2007 BMW 530D Touring LCI.

her noen av annonse bildene.

w5j053vg08ag10zoyfhr.jpg

pfn033sf8qlda0xjr6ig.jpg

c16vld73hokn9amiero2.jpg

8o0sg462qtbd90sj2svq.jpg

9lvft82jxr0o3i5br2ce.jpg

nle0k4xr1ndm0m1px7a3.jpg

og7vb5z8smze6nyvuaul.jpg

mer kommer snart.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er no orginal carbon bestilt.

ac schnitzer pynt til bakluka.

nye sommer hjul legger jeg inn bestilling på i morra om kjøperen av x sommerhjula til gamle bilen snart svarer.!! hehe

også fått igjennom garanti på bagasjeluka. som har fått 2 bitte små rustbobler. så det skal ordnes i slutten av mars. å UHELDIGVIS samtidig med at golfen er på lakkering. så da får jeg kjøre firma caddy. med plass til liten mann. ikke en skikkelig mann som jeg er. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur på høvik å leverte noe til en kunde isted. da jeg måtte kjøre via skøyen og sentrum tilbake til alna pga en lastebil med PMS.

havna det vedsiden av en sånn Porsche minibuss (panamera) diesel. å han la seg i fila til venstre for å prøve å snike forran meg over krysset.

situasjonen ble svært pinlig for den stakkars porsche mannen. da jeg selvfølgelig kom først over. å mannen bak meg igjen også var rask på avtrekkern.

this made my day. :D inkludert å få solgt e30 cabn. :D

så nå skal det bli litt bedre plass på jobben og i lommeboka. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil må jeg si, LCI og M-sport blir ikke galt :D Her har man kjempe bil i massevis, BMW har vært utrolig heldige med E61 designet.

Litt kjappkjøring er alltid gøy, har lagt bak meg både A8 4,2, nye Golf GTIen samt en S4 som sleit fælt med å henge på opp Lierbakkene etter min 325d med litt ekstra :wink: Kan anbefale en motoroppgradering, disse motorene er såpass robuste at de tåler fint ekstra hester. ESS har jo software som gir hele 285 hk og over 600 nm, da snakker man lastebil krefter 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...