Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempefin bil! Vingen likte jeg ikke.. Bra du selger den :P Interiøret var meget fint, og det ser ut som airbagen er trekt i alcantara? :)

Skrevet

Fy faen denne var pen!! Nydelig interiør også, bra du kvitter deg med den fæle vingen, ikke sett på noe annet bak der ;)

Skrevet

Det var et meget pent eksemplar av en m3.

Jeg kjøper gjerne den vingen av deg, håper du kan sende den til Bodø :)

Skrevet

Takker. Liker dette interiøret jeg (selv og jeg er stor tilhenger av skinn interiør) Ang. aibagen, så har de sikkert brukt noe type plastfornyer, ettersom det ligger en tynn gå hinne på den, så jeg får finne noe godstoff i garasjen å shine den opp litt. Jeg skal ha en IS class 2 (GT vinge) på den, ettersom jeg må ha noe som dekker over hullene etter infinity spoileren. Er litt som må gjøres med den. Har litt rust på fremkant av panser, litt ved pakning til bakluka, og en liten i bak kant av høyre hjulbue. Så når dette blir tatt, og den får en skikkelig rens/polering så begynner det nok å komme seg. Har også bestilt grå blinklys glass foran, og sorte nyrer.

Skrevet

Gratulerer med flott bil :) Sett denne på finn en god stund. Rust også til den prisen? Men den er hvertfall i gode hender nå da, det har du bevist noen ganger :) Lov å spørre om hva du måtte ut med den? Kan godt ta det på pm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...