Tommy Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Da ble det en ny E36 M3. Jeg hentet denne på Elverum i dag. PS vingen er til salgs (selges for 1000.-) http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32567952 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Ser frem til å se denne shinet opp av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 regner med ca 70-80 timer på lakk og interiør i løpet av våren, så blir det vel en runde uner til neste vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Gratulerer med "ny" bil Så ut som en fin bil, noe rart på rattet så jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Kjempefin bil! Vingen likte jeg ikke.. Bra du selger den Interiøret var meget fint, og det ser ut som airbagen er trekt i alcantara? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Har hatt store øyne for denne selv... Flott bil! Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Gratulerer. Flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Gratulerer med en fin bil. PS: Interiøret i skinn hadde vært topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Gratulerer med en utolig pen m3! Bra du kvitter deg med vinga, ser ikke ut i måneskinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Fy faen denne var pen!! Nydelig interiør også, bra du kvitter deg med den fæle vingen, ikke sett på noe annet bak der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Det var et meget pent eksemplar av en m3. Jeg kjøper gjerne den vingen av deg, håper du kan sende den til Bodø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Flott bil! ble misunnelig på denne ja! ble imponert over hvor fin den faktisk var, men gleder meg til å se den om noen måneder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 har sogla lenge på denne ja. uten den vinga da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Takker. Liker dette interiøret jeg (selv og jeg er stor tilhenger av skinn interiør) Ang. aibagen, så har de sikkert brukt noe type plastfornyer, ettersom det ligger en tynn gå hinne på den, så jeg får finne noe godstoff i garasjen å shine den opp litt. Jeg skal ha en IS class 2 (GT vinge) på den, ettersom jeg må ha noe som dekker over hullene etter infinity spoileren. Er litt som må gjøres med den. Har litt rust på fremkant av panser, litt ved pakning til bakluka, og en liten i bak kant av høyre hjulbue. Så når dette blir tatt, og den får en skikkelig rens/polering så begynner det nok å komme seg. Har også bestilt grå blinklys glass foran, og sorte nyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Gratulerer med flott bil Sett denne på finn en god stund. Rust også til den prisen? Men den er hvertfall i gode hender nå da, det har du bevist noen ganger Lov å spørre om hva du måtte ut med den? Kan godt ta det på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå