HalvorK Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Fin bil det her. Kikka på den på e30meet og jeg kan vel ikke si jeg fant noe å sette fingern på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Fin bil det her. Kikka på den på e30meet og jeg kan vel ikke si jeg fant noe å sette fingern på Takker for det, begynner å bli fornøyd selv nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Har handlet her http://www.autobra.co.uk/ til begge mine.Vi er på ringen 16-17 august. Du får vinke når vi møtes da, du på vei ned og jeg på vei opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Får gjøre det, kjører fra Hamburg om morgenen den 15. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Satser på Flensburg som mellom landing i år, skal ta båten ned midt på dagen og hjem i 12 tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Da har jeg fått oppgradert bremsene litt. Stålomspunnede slanger (med gummibelegg) fra KOED, EBC Blue stuff klosser, og kjører med originale skiver (flytendes foran) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Gjorde samme oppgraderingene på min M3 også, + Castrol SRF bremsevæske. Ble bra forskjell fra orginalt, syns det biter mer jo varmere bremsene blir. Og pedalen holdt seg hard etter mye kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Ca samme oppsett som meg, bluestuff og flytende skiver, dog ikke stålomspunnede slanger Synes det må mye pedal til for å stoppe, spesielt med kalde bremser. Men de tar jo selvsagt, så det er vel bare en "vanesak". Det jeg derimot merket meg som positivt var at etter to runder på ringen var det ingen merkbar forskjell (for meg) i bremsepedalen og bremseeffekten. Fått gjort deg opp noen erfaringer selv, satt opp mot originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Har bare prøvd oppsettet litt rundt dørene her, men det første jeg merket, er at de biter bedre og raskere når de er kalde, en Yellowstuff R som jeg har prøvd tidligere. Å jeg trenger ikke "mye pedal" for å stoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 RedStuff trenger mye pedal når de er kalde i hvert fall! Hvordan er støvet fra de Blue Stuff klossene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Støver litt, men ikke noe problem å få det bort. Tommy: jeg synes iallefall på min at det må hardere trykk på pedalen for å stoppe enn det var originalt, opplever du det omvendt? Synes du de biter bedre og raskere kaldt satt opp mot originalt (om det var originalt som sto på før)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Sto originalt på før (så å si nye) å disse biter like bra, hvis ikke bedre på kaldt. Å etter litt aktiv kjøring, så må jeg si at de biter bedre fra seg en Yellowstuff R Som jeg hadde på GT'en. BimmerPåInner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Da ble deler av dagen tilbragt på Reve gokart bane, og det var både varmt og dekkene ble fort glatte (godt brukte Falken Azenis RT615) så det gikk en del sidelengs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Da kom det enda mere godsaker i posten fra KOED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Hvordan synes du kw v2 settet fungerer kontra bilstein/eibach komboen du hadde på gt'n ? Tenker kanskje da mest på komfort og bane egenskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå