Henrik... Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 noen grunn til at du bare bruker Koed og ikke GS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 noen grunn til at du bare bruker Koed og ikke GS? Her er det fra både Koed, BMW, GS, Romnes, og Mekonomen, men Koed er billigere på deler en både BMW og GS, å jeg har varene på posten etter få dager, så da er valget enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Bruker stortsett koed jeg og, de er som regel billigst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 billigere enn GS med rabatter pluss at man slipper frakt hvis man kan hente selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 billigere enn GS med rabatter pluss at man slipper frakt hvis man kan hente selv? Koed er som regel billigere på alt. Jeg har bra rabatter på GS men Koed priser de ut på det meste uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Enig med Evenol. Og man får rabatter hos koed også. Frakt koster ikke mer enn 100-200kr så det sparer du fort inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Helt sinnsykt bra arbeid! er alt som kan sies! handler også som regel kun på koed, handler kun hos gs om det er noe koed ikke kan skaffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 aldri lest tråden din før nå, må si jeg er sykt imponert! min er like dåli stelt under, og så ikke håp, men nå gikk jeg arbeidslyst! et par spørsmål bare.. Bakstelle plukket du det ned i atomer og lakkerte eller bare i sin helhet? hvordan gikk du fram før hammerrite? og hva slags lakk brukte du under hele bilen? bare vanlig lakk med lakkoden til bilen?? Bøyer med i støvet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 og ja.. Hvordan polerer man slike enkelt deler? som mellom aksling å gioverføring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Bakstillingen ble plukket ned hel, så ble de 4 store foringene tatt ut, og stabstag fjernet. Pusset bort overflaterust med stålbørste på luftverktøy, grunnet med brunox, og penslet på hammerite. Det er ganske tidkrevende, da det er mangen kriker og kroker. Jeg brukte vel ca 3 timer på første av 2 strøk. Lakken under bilen, er en 1 komponent industrilakk, som jeg fikk blandet på bilens fargekode, kostet ca 400.- pr liter, å jeg brukte nesten 2 liter på 2 strøk.. Mellomakslingen er polert med en mild lakkrens, og så lagt en varmebestandig voks på. Delene i giroverføringen ble vasket rene, og polert med autosol, og en poleringsrondell på en drill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Sykt Tommy, helt sykt! har lest gjennom alle trådene dine her på bimmers nå + noen fra detailers club, og er mektig imponert! Inspirasjons kilde til de grader! Edit: ser nå at jeg har jo postet her før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Nå nermer det seg slutten, å klar for vår. Skiftet reimer på motoren. Ut med gamle Inn med nye Den gamle spylerveske tanken, var misfarget, å begynte å bli "sprø" i plasten, så det ble handlet inn en ny På plass. (ser jeg nok må ta ekspansjonstanken også) Så et par stemningsbilder. Nå er det nesten bare en skikkelig polering, og litt innvendig vask, så er den klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Har du en garasje til for kunde biler eller driver du ikke med det om vinteren når M3 en står inne. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Har du en garasje til for kunde biler eller driver du ikke med det om vinteren når M3 en står inne. ? Driver bare med bilpleie i sommerhalvåret (ca april-september) Dette pga vinterlagring av M3, og at det er for kaldt til å stå ute å vaske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå