316 Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Aldri sett denne i Elverum. En kar som har kjøpt for å selge videre eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Har stått hos forhandler i en liten evighet tror jeg... Aldri vært norske skilt på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Aldri sett denne i Elverum. En kar som har kjøpt for å selge videre eller? Kjøpte den hos Østli service senter, som har hatt den ståendes siden i høst. Før det så sto den hos en eller annen importør på østlandet i over 1 år. Så den har ikke vert på veien de siste 2 årene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Har begynt å gjøre noen småting i garasjen. Fikk lakkert kalipperene (ble lakket på bilen, skal av til vinteren å taes skikkelig) Det står også et KW justerbart sett på bilen, er det noen som vet hvilken type dette er? Har også hatt ute alt av deksler i bagasjerommet, rengjort og vokset. Fikk på plass reservehjul som manglet da jeg kjøpte bilen, og fikk også polert vertøyet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Gratulerer med ny bil, og jeg gleder meg til å følge med videre her. Får litt ekstra pågangsmot av innleggene dine, på en måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Gratulerer med ny bil Kult du kommer med en tråd igjen, alltid spennende å følge de ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Ettersom jeg skal ha på nye dekk på sommerfelgene, så måtte jeg finne npe å sette bilen på, så da tok jeg like godt sommerhjulene til E92'en (225/35x19 på 8,5x19 felg og 255/30x19 på 9,5x19 felg) bak satt de som et skudd, men foran så er det på en 10mm spacer, og enda så tar de i fjærbeinet. Men bilen skal ikke trilles, så de får stå på mens jeg får ny gummi på de smidde 17" felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Grattis med bil Selvsagt må du gi den samme understellsbehandling som GT`n fikk. Blir tøfft med vingen du har bestillt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Gleder meg til å følge med på denne tråden Du gjør fantastisk arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Da kom det nytt trekk til håndbrekk og gir i posten i dag. Å så plukket jeg opp litt småting til en service. (kupè filter er bestilt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Hvor kjøpte du de trekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Pen bil, så denne på finn en stund. Må følge med her framover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Hvor kjøpte du de trekkene? Kan garantere deg at han har handlet på Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Handlet hos topgaiters på ebay. har handlet der noen ganger før, å de leverer raskt, og bra kvalitet. http://www.ebay.com/itm/250680268108?ss ... 1497.l2649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Regnet med det:) takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå