ZhilleN Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Fordi M motor også er en S motor :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Da dukket det opp grå for/side blinkers i posten. Venter også på noen nye deler fra Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Og skilter fra BT Grå frontblinkers burde være obligatorisk på E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Skiltene kommer til uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Godtgodt. For de prøveskiltene er ikke mye å ha på. Jammen godt falma på under ei uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Siden jeg hadde fått grå for/sideblinkers, så måtte jeg modifisere baklyktene til å matche også Å her står den klar, med nye registrerings skilt, å bare venter på å få slippe ut. Har brukt ca 60 timer på div lakk og interiør (å regner med bortimot 20 timer til før den er klar) Planen er å få den ut ferdig til 1.Mai Har også et par pakker på vei fra KOED med div deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Blir bare bedre å bedre dette her:-) Deg jeg i møtte i Mandal ca 18.30 Lørdag? Lignet din E92 med panserbh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 blir vel å se på kvadrat denne si du vil ha den klar 1 mai elle blir det noe på jærhagen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Blir bare bedre å bedre dette her:-)Deg jeg i møtte i Mandal ca 18.30 Lørdag? Lignet din E92 med panserbh. Kan nok stemme på en prikk det, må lufte konebilen litt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 blir vel å se på kvadrat denne si du vil ha den klar 1 mai elle blir det noe på jærhagen ? Blir nok Jærhagen. http://www.facebook.com/#!/events/198415540261734/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 ja må nok innom der å se på bmwne i år og va innom i fjor va mye pent men blir nok kvadrat og synd disse to koliderer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Nydelig dette Tommy Kommer det en s&s på dcn senere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Nydelig M3 Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 LIKER;) kommer til å bli sykt bra med gule hovedlykter også, rød og gult passer BRA!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Lekker m3 du har. Liker også disse røde terningene dine =) Kan jeg spør hvor du kjøpte grå blinklys, passet meget godt overens med hovedlykta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå