Morstan Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Den var nydelig den m3'n din Tommy:) likte den veldig godt. Men kan jeg spørre om hvor du skal eller har kjøpt stålomspunnede bremseslanger henn? Ute etter det selv til min skjønner du:) Nok engang, et nydelig eksemplar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Den var nydelig den m3'n din Tommy:) likte den veldig godt. Men kan jeg spørre om hvor du skal eller har kjøpt stålomspunnede bremseslanger henn? Ute etter det selv til min skjønner du:) Nok engang, et nydelig eksemplar:) Handlet hos KOED, kanon servise, og kjapp levering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 skulle ønske den hadde spacere på vinga, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 skulle ønske den hadde spacere på vinga, hehe Ikke jeg, det synes jeg bare blir riktig på en GT' som var den eneste bilen som fikk disse levert med originalt. (da kunne jeg bare beholdt den rieger infinity vingen som stod på når jeg kjøpte den) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Fantastisk arbeid som vanlig Tommy!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Nydelig, og supert arbeid du har gjort. Tar du min og eller? Heheh.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 betale gull å grønne skoger så gidder an kansje det jokke.. men tviiiiile sterkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Nydelig, og supert arbeid du har gjort. Tar du min og eller? Heheh.... Jeg driver bilpleiefirma, så det er ingen problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Det har jeg tenkt til også Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 betale gull å grønne skoger så gidder an kansje det jokke.. men tviiiiile sterkt Han gjør slike jobber meget rimelig og av pur entusiasme, så noe gull og grønne skoger er det ikke snakk om. Skulle jeg levert bilen min på spa hadde det definitivt vært hos han. Husk at produktene han bruker koster også endel i innkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 jo nå så eg føre meg han ønsket å få sin like strøken under oxo.. men ja fått med meg at du driver spa så du potler med dette for andre og... men tvile sterkt på du gidde shine opp andre sine biler onna slik som på din egen ? men ja tenkte litt feil eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Da har bilen vert på sitt første treff, og den fikk 2. plass i klassen 1990-1999. Å det var et par andre røde BMW'er der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Gratulerer Tommy, andre plass er jo kjempebra. Fin M3 du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc90096 Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 utrolig nice bil du har der. fortjente premie uten tvil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Fikk tak i et sett med BBS RX felger med Falken Azenis dekk, som skal brukes på bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå