Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 522
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hadde økonomien stått bi så ja.. Starter å jobbe igjen først i september, så s50 blir nok ikke før over nyttår(om jeg gidder). :)

Skrevet

Ingen turbo her i gården, koster mer enn det smaker kontra en s50 til en lavere kostnad :)

Edit: M52 blokka er av alu og liker overlading dårlig, har ikke råd til det uansett :P

Skrevet

Tror jeg møtte deg på E16 her om dagen, retning drammen, like etter den tunnelen som jeg ikke husker navnet på :P

Vekker oppsikt den rustbiten her, hehe.. Morsomt :)

Skrevet

Hey.. Du som kjørte e30'n ja :) Syntes det var noe kjent med den! :) Nydelig bil du har, fikk smått med hakeslep =P~

Vekker oppsikt ja :lol: Hoho.. Kult i starten, men svært irriterende i lengden.. Må gjøres noe drastisk snart

Skrevet

Japps :) Btw, retning Hønefoss mente jeg :P

Hehhehehe.. Den skilte seg godt ut blant alle de andre "vanlige" bilene, ja ;)

Skrevet
Japps :) Btw, retning Hønefoss mente jeg :P

Hehhehehe.. Den skilte seg godt ut blant alle de andre "vanlige" bilene, ja ;)

Skiller seg godt ut din også.. Skulle vært ulovlig å ha noe slikt på skilt, kjørte nesten av veien :lol::P

Skrevet

Skal handle maling denne uka, er ute etter en sprek og varm farge. Forslag? Hvit blir for kjedelig..

Skrevet

Er ikke så farlig, den har blitt degradert fra bruksbil til søndagsbil/kosebil.. Såååå, mye oppmerksomhet fra tid til annet gjør ikke stort :)

Skrevet

nei kjør på med hvit, og svart panser og tak, så har du en fin kombo! ikke tiltrekk deg mer oppmerksomhet enn du trenger! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...