Shattered Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Skal du putte i M3 3.2l? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Hadde økonomien stått bi så ja.. Starter å jobbe igjen først i september, så s50 blir nok ikke før over nyttår(om jeg gidder). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Hva annet er grommere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 M52 turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Ingen turbo her i gården, koster mer enn det smaker kontra en s50 til en lavere kostnad Edit: M52 blokka er av alu og liker overlading dårlig, har ikke råd til det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Kjører uten respirator jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Tror jeg møtte deg på E16 her om dagen, retning drammen, like etter den tunnelen som jeg ikke husker navnet på Vekker oppsikt den rustbiten her, hehe.. Morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Hey.. Du som kjørte e30'n ja Syntes det var noe kjent med den! Nydelig bil du har, fikk smått med hakeslep Vekker oppsikt ja Hoho.. Kult i starten, men svært irriterende i lengden.. Må gjøres noe drastisk snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Japps Btw, retning Hønefoss mente jeg Hehhehehe.. Den skilte seg godt ut blant alle de andre "vanlige" bilene, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Japps Btw, retning Hønefoss mente jeg Hehhehehe.. Den skilte seg godt ut blant alle de andre "vanlige" bilene, ja Skiller seg godt ut din også.. Skulle vært ulovlig å ha noe slikt på skilt, kjørte nesten av veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Skal handle maling denne uka, er ute etter en sprek og varm farge. Forslag? Hvit blir for kjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Kommer an på oppmerksomheten du vil ha daa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Er ikke så farlig, den har blitt degradert fra bruksbil til søndagsbil/kosebil.. Såååå, mye oppmerksomhet fra tid til annet gjør ikke stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 nei kjør på med hvit, og svart panser og tak, så har du en fin kombo! ikke tiltrekk deg mer oppmerksomhet enn du trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå