martinwenberg Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Hiver meg på med gutta. Hvis du skal bruke bilen, og koste på den ny motor ( igjen ), så hvorfor ikke bare pusse ned bilen å lakkere den? Litt dumt å ha den rullemalt hvit, svart og litt rust osv Men er jo bare et tips fra meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Hvis du skal bytte på dyre og sprekere motorer, hvorfor ikke slipe ned hele bilen, ta alt av rust og lakkere hele bilen? Føler det blir litt dumt å bruke masse penger på motorskift annenhver måned, isteden for å gjøre den strøken.. Er jo tros salt en rat bil, men hvorfor ikke kjøre bare med en sliten motor da? Hehe, i see ur point mr Hadde aldri giddet å betalt for den, ikke har jeg gjort det heller Skal bytte fra m54b25 til m54b30 på en e46 i helga, jeg får b25'en som betaling og hiver den nedi e36'en deretter Tror det kommer til å flytte seg relativt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 startsperre på m54`n då... blir ikkje det styr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 La nå gutten ha bilen han selv ønsker å ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 startsperre på m54`n då... blir ikkje det styr? Eirik Viste skal få tukle litt med den, så blir startsperra borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 La nå gutten ha bilen han selv ønsker å ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 La nå gutten ha bilen han selv ønsker å ha! +1! Kunne ikke vært mer enig, skjønner ikke helt poenget med og legge inn slike innlegg egentlig, er vel ikke deres bil? Stå på du Fjeld, dette her skal jeg følge med på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Et forum er jo får å gi tilbakemeldinger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Ja sant det, men det gjør han ikke akkurat så motivert da, har han lyst til og fulføre så for han vel bestemme det selv, agree? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 La nå gutten ha bilen han selv ønsker å ha! +1! Kunne ikke vært mer enig, skjønner ikke helt poenget med og legge inn slike innlegg egentlig, er vel ikke deres bil? Stå på du Fjeld, dette her skal jeg følge med på! Takk takk ZhilleN! Blir bra en eller annen gang i tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Joda, støtter fult ut for dette prosjektet det at det er sagt! Kom bare med en tips som kunne vært litt lurt, men han kom jo med svar på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Null stress, hyggelig med litt tilbakemeldinger engang iblandt Hmm.. faen. motorbyttet har blitt utsatt i 7uker da eier reiste på jobb i Kina. Får smøre meg med tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Åååå jesus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 [ Bilde ] Jeg søker herved om tillatelse til å bygge om min 1992 BMW 320i E36 med reg.nr PP15099 til 1994 M3 3.0 E36. Denne motoren leverte 286hk og 320nm fra fabrikk. M3 ble levert med oppgradert understell og bremser samt tykkere stabstag framme og bak. Dermed skal det holde at jeg bruker bremser, understell og stabstag fra M3. Ser fram til å høre fra dere! Mvh Markus Fjeld Takk for hyggelig kommentar MeSs Sendte denne her sammen med teksten som står under. Er det ikke mere forskjell på 3,2 heller? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Akkurat hva forskjellen er vet jeg ikke, men er vel bare bremsene som er større(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå