Gå til innhold

Tønsberg Cars & Coffee BMW meet! vell overstått :)

Glenglen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 370
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hogstad Trading informerer!

Som flere sikkert har fått med seg alt kommer jeg, Christian Hogstad, til å ha en liten "mini-stand" på treffet.

For å liste opp litt om hva jeg/Hogstad Trading driver med;

• [*:2jft9kxv]Bilpleie / Detailing - Alt fra enkel polering til full korrigering m.m
    [*:2jft9kxv]Solfilm - Monterer solfilm av god kvalitet til en grei pris, tilbud til dere som kommer på treffet!
    [*:2jft9kxv]Importør av Xenonkits og LED - Alle produktene her er canbus-sikre og med garanti, tilbud til dere også her.
    [*:2jft9kxv]Salg av styling/reservedeler
    [*:2jft9kxv]Salg av klistremerker/dekor - Tar også i mot spesialbestillinger uten at det koster så mye ekstra!

Kommer til å ta med meg litt dere kan bla i og se på når det kommer til produkter og priser, samt. Alpinaen til Joachim Sørlie kommer til å bli detailet av meg på forhånd og kommer til å stå ved siden av standen.

Alle som møter opp får 10% rabatt på klistremerkene i nettbutikken - rabattkode fås på standen!

Er også glade for å kunne bidra med gavekort til vinnerne av de forskjellige utstiller-klassene, så lykke til alle som kommer :)

Er det noen fler spørsmål, så ta gjerne kontakt her, eller kom bort på standen og slå av en prat :)

Mvh,

Christian Hogstad

Innehaver

Hogstad Trading

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at dere lager "flyers" som dere kan gi ut på treffet da. Med litt oversikt over hva slags til bud dere gir osv.:-)

Slik at folk kan ta med seg osv.

men det er jo bare et forslag da. Ser i allefall frem til dette treffet.

Veldig bra planlagt og virker som det kan bli veldigt vellykket om værgudene er på vår side.;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...