Robkill Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Er jeg heldig blir det å ture nedover med e23'n alikevell! Finner nok ut av det i morgen. Edit: Ellers dukker jeg opp som passasjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Mulig å sitte på da? Bilen blir ikke klar til helga.. Nei tror ikke det, blir vell noen som skal sitte på i E36n tror jeg å jeg skal plukke opp noen i tønsberg som er lokalkjent der nede hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prixmyo Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Jajajaja, må vel kanskje ta turen nedom for å stjele litt inspirasjon til shabbytralla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Jajajaja, må vel kanskje ta turen nedom for å stjele litt inspirasjon til shabbytralla Desto flere jo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Ikke fått nye bremsedelene til BMWn enda.. Begynner å bli dårlig tid! Vi får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Ikke fått nye bremsedelene til BMWn enda.. Begynner å bli dårlig tid! Vi får se.. Min står på bukk i garsjen uten eksos men må jo stille med eller uten jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 dere begge må jo stille hvis jeg også kommer meg ned dit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 nå er det jo meldt ganske bra vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Jeg får ikke tatt turen :/ men TA MANGE BILDER, trur det kommer mange fete biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Jeg får ikke tatt turen :/ men TA MANGE BILDER, trur det kommer mange fete biler! skuffet Magnus.. men ja kommer mye snax til oss i Tønsberg skal ha med 2 fotografer bare jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Ikke fått nye bremsedelene til BMWn enda.. Begynner å bli dårlig tid! Vi får se.. MB stv. funker vel også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Desverre, så ser det dårlig ut med folk fra skien også. Jeg regner med jeg og dama kommer, men jeg skulle gjerne hatt med noen flere bmw folk også ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Jeg kommer. Så jeg kan slå følge med deg Erik89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Høres bra ut det Kan evt møtes ved telemarksporten før vi kjører videre, er det fler som kommer fra brevik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 ser ut som jeg joiner OM jeg kommer meg opp så tidlig..ut på lørdagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå