Shattered Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Jeg TROR det går, skal sjekke om det er helga jeg skal øve med skolen Hadde vært gøy å være med! Edit: Er på Nøtterøy kulturhus i såfall, så ikke så langt til skolen derfra Huske å ikke bruke lærerparkeringene da Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Kan parkere akkurat hvor jeg vil sålenge bilen er ren og pen! Har parkert på de mest ulovlige steder på flotte sommerdager(midt i rundkjøringa nede på aker brygge bla.). Sto der i 1,5 time, hadde den under oppsyn hele tiden og ikkeno problem med trafikketaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Kan parkere akkurat hvor jeg vil sålenge bilen er ren og pen! Har parkert på de mest ulovlige steder på flotte sommerdager(midt i rundkjøringa nede på aker brygge bla.). Sto der i 1,5 time, hadde den under oppsyn hele tiden og ikkeno problem med trafikketaten Haha tøft burde gå bra med plassering, er drøss av parkeringsplasser rundt treff omerådet, så om vi i værstefall blir kastet vekk, så er det ikke langt til neste parkeringsplass Plassen som er valgt ut er den mest egnet for lave biler. ingen kanter vi må over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Får prøve å komme jeg også! Satser på at bimmern er treffklar til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 ahh har så lyst!!! når e dette? skal faktisk vudere å stikke en tur selv om det e noen timer i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Stor kred til dere som vurderer å kjøre et stykke for å bli med! Dette setter vi stor pris på Som det står på facebook siden og i andre posten: Dato: Søndag 15.april 2012 Tid: 12:00-16:00 Sted: Eik, Tønsberg (Grevskogen vgs) ( Eikveien 26, 3122 Tønsberg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Stor kred til dere som vurderer å kjøre et stykke for å bli med! Dette setter vi stor pris på Som det står på facebook siden og i andre posten: Dato: Søndag 15.april 2012 Tid: 12:00-16:00 Sted: Eik, Tønsberg (Grevskogen vgs) ( Eikveien 26, 3122 Tønsberg) stemmer så det etter at eg spurte klikket kansje så får se om pengene strekker til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320dt edition 33 Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 tar turen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Er plass til ganske mange fler på treffplassen, så bare å invitere bmw interesserte du kjenner! Kommer et par hobbyfotografer og tar bilder på treffet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Flott om noen gidder å ta noen annonsebilder for meg på treffet, så skal jeg sørge for at bilen er shinet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Bra kveldskos lesing dette folkens! liker entusiasmen og at en Bergens man vurderer 8timer kjøring for å besøke oss setter vi pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Cant wait. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Kommer hvis bilen blir klar før den tid. Må lakke og montere m-tech, har ikke starta enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Kommer hvis bilen blir klar før den tid. Må lakke og montere m-tech, har ikke starta enda... Bare å få levert hos lakkern det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Kommer på kaffe jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå