Robkill Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Ettersom bremsene mine ikke dukka opp på Fredag ble det ingen tur på meg, hadde planer om å rekke både notodden og tønsberg denne helga, men våkna opp Lørdag morgen med høy feber. Tenkte Robkill skulle ta Mercedes Benz and BMW Coffee&Cocoa-meet i Ski senere ikveld som et plaster på såret! Våkna selv opp i dag tidlig, forkjøla som fy! Så dere får slenge sammen et treff til i løpet av året! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Ble meget positivt overrasket over det gode oppmøtet! Det var mange fine biler å se på og været holdt seg sånn tålig greit. Kjempebra tiltak, folkens! Ustabilt vær for tiden! Stort sett kjempevær på treffet, men hadde snø og hagl på vei hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Ble meget positivt overrasket over det gode oppmøtet! Det var mange fine biler å se på og været holdt seg sånn tålig greit. Kjempebra tiltak, folkens! Ustabilt vær for tiden! Stort sett kjempevær på treffet, men hadde snø og hagl på vei hjem! Vi fikk møkkeværet på vei til treffet, rundt omkring Drammen spruta regnet så man omtrent ikke så veibanen. Sto opp grytidlig for å shine bil før treffet, og innen vi var på plass i Tønsberg var det ikke et snev av tegn til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Bra oppmøte Masse fine biler å se på.. Skulle egentlig hatt min med meg men skal på 4-hjulskontroll til torsdag så ville ikke kjøre den da.. Litt kjipt med været som var litt sånn fram og tilbake.. Vi reiste litt tidlig siden begge(meg og matsi) begynte å bli litt småfryste, glemte seff jakke men ser frem til et nytt treff satser på å komme da og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prixmyo Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Kom litt for sent gitt, men sånn går det når en prioriterer å være sent oppe om natten med alkohyler. Men så ut til at det var et bra oppmøte, prøve å være flinkere til nestegang btw, så ikke ut til å være mange E28èr rundt om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Var vel 1 annen E28 som mangla fanger osv. Du som hadde rusta panser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prixmyo Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Yes da stemmer det, som surra rundt med hatt og røyk i munn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Når dro folket? Jeg var innom ca 16, og da var det ingen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Når dro folket? Jeg var innom ca 16, og da var det ingen der. Kåringene var over i 15 tiden, så tror de aller fleste vendte nesen hjemover tett etter dette. Dette var i hvertfall tilfelle for kolonna jeg kjørte med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Hvem vant i de forskjellige kategoriene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 People's choice vant en Kristian, E46 M3 med kompressor og en del karbondeler fra Lier. Best Stance vant Tzunami (Joachim). Penest Originalbil vant Mats for et strøkent 850csi eksemplar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Hvem vant i de forskjellige kategoriene? Joachim (Tzunami) stakk av med Stance-prisen (Grå E39 Sedan) Kristian/Christian (Husker ikke forumnavn) stakk av med peoples choice (Grå E46 M3 med Kompressor). Den røde 850csi som sto ved teltet stakk av med Originalbil prisen Edit; Kny var raskere på avtrekkeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Blir treff igjen, men neste gang så blir det litt større opplegg Nå går vi inn i brainstormboksen for å klekke ut nye ideer for å underholde dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 klapp på ryggen til arrangørene, ser fram til mer C&C da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Ble meget positivt overrasket over det gode oppmøtet! Det var mange fine biler å se på og været holdt seg sånn tålig greit. Kjempebra tiltak, folkens! Ustabilt vær for tiden! Stort sett kjempevær på treffet, men hadde snø og hagl på vei hjem! Vi fikk møkkeværet på vei til treffet, rundt omkring Drammen spruta regnet så man omtrent ikke så veibanen. Sto opp grytidlig for å shine bil før treffet, og innen vi var på plass i Tønsberg var det ikke et snev av tegn til det Touringen min har ikke vært så møkkete i rævva siden de værste saltdagene i vinter!! hehe, hadde til og med shina inni dørkarmer og alt...selv DER var det møkkete når vi kom fram Men syns vi 5-7 hadde en bra tur nedover jeg ...jeg koste meg, og bilen MÅ lenger ned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå