Gå til innhold

Tønsberg Cars & Coffee BMW meet! vell overstått :)

Glenglen
 Share

Anbefalte innlegg

Ettersom bremsene mine ikke dukka opp på Fredag ble det ingen tur på meg, hadde planer om å rekke både notodden og tønsberg denne helga, men våkna opp Lørdag morgen med høy feber. Tenkte Robkill skulle ta Mercedes Benz and BMW Coffee&Cocoa-meet i Ski senere ikveld som et plaster på såret!

Våkna selv opp i dag tidlig, forkjøla som fy!

Så dere får slenge sammen et treff til i løpet av året! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 370
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble meget positivt overrasket over det gode oppmøtet! Det var mange fine biler å se på og været holdt seg sånn tålig greit. Kjempebra tiltak, folkens! :wink:

Ustabilt vær for tiden! Stort sett kjempevær på treffet, men hadde snø og hagl på vei hjem! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble meget positivt overrasket over det gode oppmøtet! Det var mange fine biler å se på og været holdt seg sånn tålig greit. Kjempebra tiltak, folkens! :wink:

Ustabilt vær for tiden! Stort sett kjempevær på treffet, men hadde snø og hagl på vei hjem! :shock:

Vi fikk møkkeværet på vei til treffet, rundt omkring Drammen spruta regnet så man omtrent ikke så veibanen. Sto opp grytidlig for å shine bil før treffet, og innen vi var på plass i Tønsberg var det ikke et snev av tegn til det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra oppmøte :) Masse fine biler å se på.. Skulle egentlig hatt min med meg men skal på 4-hjulskontroll til torsdag så ville ikke kjøre den da.. Litt kjipt med været som var litt sånn fram og tilbake.. Vi reiste litt tidlig siden begge(meg og matsi) begynte å bli litt småfryste, glemte seff jakke #-o

men ser frem til et nytt treff :wink: satser på å komme da og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom litt for sent gitt, men sånn går det når en prioriterer å være sent oppe om natten med alkohyler.

Men så ut til at det var et bra oppmøte, prøve å være flinkere til nestegang :)

btw, så ikke ut til å være mange E28èr rundt om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dro folket? :P Jeg var innom ca 16, og da var det ingen der.

Kåringene var over i 15 tiden, så tror de aller fleste vendte nesen hjemover tett etter dette. Dette var i hvertfall tilfelle for kolonna jeg kjørte med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vant i de forskjellige kategoriene?

Joachim (Tzunami) stakk av med Stance-prisen (Grå E39 Sedan)

Kristian/Christian (Husker ikke forumnavn) stakk av med peoples choice (Grå E46 M3 med Kompressor).

Den røde 850csi som sto ved teltet stakk av med Originalbil prisen ;)

Edit; Kny var raskere på avtrekkeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk møkkeværet på vei til treffet, rundt omkring Drammen spruta regnet så man omtrent ikke så veibanen. Sto opp grytidlig for å shine bil før treffet, og innen vi var på plass i Tønsberg var det ikke et snev av tegn til det :P

Touringen min har ikke vært så møkkete i rævva siden de værste saltdagene i vinter!! hehe, hadde til og med shina inni dørkarmer og alt...selv DER var det møkkete når vi kom fram :P

Men syns vi 5-7 hadde en bra tur nedover jeg :D ...jeg koste meg, og bilen MÅ lenger ned! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...