Gå til innhold

E39 M50 turbo prosjekt. Vinterens oppgraderinger igang.

schtein
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk start en gang med stram vaier. Sann passe rar gange. også stopper den når den kommer under 3000 rpm. skal kjøre komp test på torsdag. har en stygg mistanke på at den toppen jeg kjøpte som skulle ha vært trykktestet på cylmo ikke er helt på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp lest gjennom tråden din, fryktelig til motgang du har fått her på denne! :S Men ikke gi opp, sett den heller til side om du går lei! :) Har troa! :D Stilig med m50 og turbo i e39 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle akkurat til å si det selv, voldsomt til motgang! keep up the work, så kommer du nok i mål skal du se :D

Joda. er jo egentlig bare bagateller. men nå har jeg flyttet, så bilen står i en garasje i en annen kommune. så har blitt litt mer tungvint å dra å skru..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik skal det vell ikke være :P

20130608_155749_zpsc100be7f.jpg

Detter er på en av innsugs portene.. toppen jeg kjøpte var ikke tipp topp.. skulle jo egentlig tatt ut alle ventilene og gått over alt og slipt ventiler og seter osv.. men når mann har panikk for å få gang på bilen før banen åpner blir det litt slørv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye arp skal vell ha noe slikt. mine ble kjøpt for noen år siden og stramnes med 90nm. men er diskusjoner på dette på ppf forum. noen mente boltene gikk av om mann brukte 110nm. Er jo bare å sende en epost så får du brukanvisning. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...