bjornar-a Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 jeg har fulgt med her. men har ikke klart og få tak i om det er stasjonsvogn eller sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Er en sedan Den er så stygg foreløbig så ha ikke tatt noen bilder. Planen har vært lenge å fikse den opp utvendig, er en liten skade på venstre bakskjærm, bakluke og bakfanger. så krasjet søskenbarnet mitt fronten på sin e39, og da var de fri for panser på gs. så da tok jeg mitt grønne og lakket blått. Så bilen er utvasket grønn med bulket bakpart med blått ødelagt panser. Har alt av kaross deler liggende men har ikke kjent at arbeislysten har kommet så langt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Dette har vell fint lite med bimmeren å gjøre, men fikk ei bestilling på et stativ som måtte lages til mandag. De gamle motorfestene mine har fått ny oppgave her. Rc 1000cc dyser kom i posten idag! Har 380cc dyser til salgs om noen trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Pris på 380 dysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 2000 spenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 må jo komme igjennom eu kontrollen selv om det ser slik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Heftig prosjekt! Sjeldent med E39 turbo! Ser vi denne på høstreff på ACR? Og kan heller ikke tenke meg til at di sier noe på Eu kontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Er jo gromt om den ser shabby ut og er mye motor i, hvertfall i en E39 Blir du ferdig før ACR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Blir nok ikke ferdig til høst treffet. Mye jobb igjen, så må det invisteres i an koblinger og bensin slanger/ rør. så er det å prøve å finne filter og slange til turbon. Skulle hatt en 5" 90 grader eller en støvsuger slange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Står litt stillt for tiden. Pedal deler ligger i rest hos gs, han som donerte motor gidder ikke skru ned noe små piss under e34'en til giroverføringen og mangler cash til an koblinger. men har lagd denne : Må plastsveise dekslet bak, derfor den fine tapen. skal lakke røret matt svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 Kappet, sveiset, limt, glassblåst, sparklet, slipet, grunnet og lakket. så finito Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 er det så viktig med luft på dynamoen da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 får du plass til den benden til dynamoen når utgangene til oljekjølern er der? jeg måtte kappe litt i min, men jeg har rette AN koblinger ut av oljefilterhuset da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 Har ikke olje kjøler. tror det går greit med oljerøret til turoen. Er vell ikke sååå viktig med kjøling til dynamoen, men en fiffi detalj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Den der skjønte jeg ikke helt, lufting til dynamoen? Er det bare et artig påfunn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå