Gå til innhold

E39 M50 turbo prosjekt. Vinterens oppgraderinger igang.

schtein
 Share

Anbefalte innlegg

Er en sedan :P Den er så stygg foreløbig så ha ikke tatt noen bilder. Planen har vært lenge å fikse den opp utvendig, er en liten skade på venstre bakskjærm, bakluke og bakfanger. så krasjet søskenbarnet mitt fronten på sin e39, og da var de fri for panser på gs. så da tok jeg mitt grønne og lakket blått. Så bilen er utvasket grønn med bulket bakpart med blått ødelagt panser. Har alt av kaross deler liggende men har ikke kjent at arbeislysten har kommet så langt enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20120809_213513.jpg

Dette har vell fint lite med bimmeren å gjøre, men fikk ei bestilling på et stativ som måtte lages til mandag. De gamle motorfestene mine har fått ny oppgave her. :P

Rc 1000cc dyser kom i posten idag! Har 380cc dyser til salgs om noen trenger.

20120809_190340.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikke ferdig til høst treffet. Mye jobb igjen, så må det invisteres i an koblinger og bensin slanger/ rør. så er det å prøve å finne filter og slange til turbon. Skulle hatt en 5" 90 grader eller en støvsuger slange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står litt stillt for tiden. Pedal deler ligger i rest hos gs, han som donerte motor gidder ikke skru ned noe små piss under e34'en til giroverføringen og mangler cash til an koblinger. men har lagd denne :

20120817_213201.jpg

20120817_213219.jpg

Må plastsveise dekslet bak, derfor den fine tapen. skal lakke røret matt svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...