Tom K Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Har i en tid kjørt Volvo XC70 men etter gjentatte garantireperasjoner ble jeg lei av¨å ha bilen på verksted, og da nabobutikken hadde en 04 BMW touring til salgs så var valget enkelt. Har kun noen bilder fra salgsanonsen forløbig, forrige eier jobbet visstnok hos GS som mekaniker så jeg regner med at bilen er tatt godt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 planer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Tja, større hjul. soting av ruter muligen litt senk i første omgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Velkommen tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Et par dårlige bilder tatt i butikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Utstyrslista er passe lang Vehicle information Type Value VIN WBANJ51090B408741 Type code NJ51 Type 525D (EUR) E series E61 () Series 5 Type TOUR Steering LL Doors 5 Engine M57/TU Displacement 2.50 Power 130 Drive HECK Transmission MECH Colour TITANGRAU II METALLIC (A36) Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW) Prod.date 2004-12-02 Options Code S1CAA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES Dummy-SALAPA S235A TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD Towing hitch, detachable S248A STEERING WHEEL HEATING Steering wheel heater S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Deleted, model lettering S386A ROOF RAIL Roof railing S423A FLOOR MATS, VELOUR Floor mats velours S428A WARNING TRIANGLE Warning triangle and first aid kit S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Interior mirror with automatic-dip S442A CUPHOLDER Drink holder S473A ARMREST, FRONT Armrest front S488A LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER Lumbar support, driver and passenger S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Seat heating driver/passenger S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S540A CRUISE CONTROL Cruise control S606A NAVIGATION SYSTEM BUSINESS Navigation system Business S640A CAR TELEPHONE PREPARATION Preparation f tel.installation universal S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD L801A GERMANY VERSION NATIONAL VERSION GERMANY S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Dealer List Europe S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Operating instructions German S8SAA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION Navigation access request,country-spec. S8SBA COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELEMATIC Telematics access request,country-spec. S8SCA COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE Telematics access request,country-spec. S8SPA COP CONTROL Control unit COP S216A SERVOTRONIC HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S2RAA LT/ALY WHEELS TRAPEZE STYLING 134 BMW alloy wheel, trapezoid style 134 S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Kilometre speedo S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS White direction indicator lights S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Language version German Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Flott t. det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 vurderte å senke bilen litt men jeg ser det ligger TUV papirer i bilen som sier at den allerede er senket, da sparte jeg jo de kronene hehe. Eibach pro-kit 30mm, står det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 ser at forrige eier heter Karl Johan Krogen, noen som vet om han er her inne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Trenger sårt noen 18 tommere nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Jeg syns 18" blir for stort. Dårlig komfort og tørst som faen når du kjører aktivt, men det ser unektelig veldig mye bedre ut, så lar det være sånn. Men vet ikke om jeg ville byttet andre veien dersom jeg hadde 17" originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Min har bare 16", synes det blir litt smått, men 17" er nok et bedre alternativ ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Jeg syns 18" blir for stort. Dårlig komfort og tørst som faen når du kjører aktivt, men det ser unektelig veldig mye bedre ut, så lar det være sånn. Men vet ikke om jeg ville byttet andre veien dersom jeg hadde 17" originalt. 18" for stort ?! 18" synes jeg nesten er for lite på E60 jeg, de sluker jo 20"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Spiller ingen rolle om det var plass til 25". Men så var jeg vant med 15" på gammelbilen, så har nok mye med det å gjøre. Funksjon foran form her, så må gjerne posørene trille i vei for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå