scoot Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Fornøyd med Jensen & Scheele? Du må være byens eneste, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Tja... noe riktig gjør de nok.. Jensen & Scheele Bil AS har gjennom gode salgsresultater, god økonomi og fornøyde kunder blitt kåret til ”Årets Volvo forhandler” hele 12 ganger siden 1991. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Litt såpe og vann skader ikke, har bestillt nye centercaps til felgene, kommer vel om en ukes tid håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Ettersom senterkoppene på felgene er svarte så måtte jeg mekke meg noen andre mens jeg venter på at nye skal komme i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Veldig fin bil du har! Er selv fra Halden og har sett bilen din et par ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 bilen er jeg fornøyd med ja, skal inn i morgen og bytte foringer bak så kanskje det blir moro å kjøre bil igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Nye senterkopper, bare sånn på ert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Litt artig, sitter og ser på finn.no og plutselig dukker min bil opp, forrige eier har noen 20" han skal selge og har lagt ut bilde av bilen fra da den gikk i Ålesund http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=35046871 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Mye artig som kan skje når radio/cd enheten slår seg vrang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Da har jeg bestilt litt leketøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Fornøyd med Jensen & Scheele? Du må være byens eneste, hehe Har begynt å miste trua på dem nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Fremdeles mye elektronikk som ikke er helt med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Jensen & Scheele har nå sendt bilen videre til Bilia i Fredrikstad, turboen lekker og det lukter fortsatt dritt av bilen, Bilia mener det er brudd på en plusskabel ett eller annet sted i dashbordet, dette gjør at elektronikken kødder, har et gasspjeld som ikke er helt i form og bilen tappes for strøm i løpet av en arb dag, begynner å bli lei denne bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Fornøyd med Jensen & Scheele? Du må være byens eneste, hehe Har begynt å miste trua på dem nå ja oooog der kom det Kjipt du har så mye problemer, satser på Bilia ordner biffen. De er veldig hyggelige der inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå