Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger Whispbar stativ til E61. Dette er det laveste byggende og mest lydsvake stativet på markedet. Om du ønsker boksen nærmeste mulig taket er det ingenting bedre. Som nytt.. Kr 1500,- pluss frakt.

Passer også andre biler med sammenlignbar avstand mellom rails. Skal få sjekket opp hvilke.

Kan eventuelt bytte i Thule eller annet stativ som ligger oppå rails.

Skrevet

S45 heter stativet ihvertfall. Fant dog ingen rask mulighet for å sjekke hvilke biler den passer i tillegg.

Men en evt kjøper kan sjekke selv på whispbar.no

Jeg kan forøvrig legge til at det som Odd-M sier, stemmer 100%. (Som vanlig)

Har slike på min e39 og det er meget stillegående og de bygger utrolig lite i høyden som gjør det er veldig nice med boks på taket, kontra det å ha et ordinært stativ på taket.

Billig, løp å kjøp.

Skrevet

Hehe, men det er så synd at de som uansett skal ha en ski(t)boks på taket ikke forstår hvor bra dette stativet er faktisk!

Derfor kjøper de den vanlig typen fra Thule som er dritt og bråker mye, i tillegg til at boksen på taket som ut som den er redd for taket!

Men ja, jeg er som oftest enig med deg, fordi vi, ekstremt ofte har rett :)

Skrevet

Det eneste ankepunktet er at det er litt knotete å ta det av uten å ta av boksen først. For min del monterer jeg bare ved behov, dvs max en gang per måned, og da ønsker jeg faktisk et vanlig stativ som ligger oppå railsene slik at jeg kan få løftet av og på hele pakken i en smell. Så får jeg heller leve med at det ser verre ut og støyer mer. For de som kjører konstant eller over lengre tidsrom med boks er dette en drøm.. Whispbar er også kompatibel med alt tilbehøret til Thule dersom man vil bruke det som vanlig takstativ med ski- og sykkelfester.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

I følge whispbar så skal jeg ha s53 til min e39. Prøvde finne ut om ditt passer min, men lykkes ikke.. Vet du/dere om det kan passe ?

Skrevet

Jeg aner ikke. Det beste ville vært å prøve. Naboen har E39 touring så jeg kan forsøke på den

Skrevet
S45 heter stativet ihvertfall. Fant dog ingen rask mulighet for å sjekke hvilke biler den passer i tillegg.

Men en evt kjøper kan sjekke selv på whispbar.no

Jeg kan forøvrig legge til at det som Odd-M sier, stemmer 100%. (Som vanlig)

Har slike på min e39 og det er meget stillegående og de bygger utrolig lite i høyden som gjør det er veldig nice med boks på taket, kontra det å ha et ordinært stativ på taket.

Billig, løp å kjøp.

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...