modus Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Etter 70000 feilfrie km i min 2008 e61 m-sport har jeg nå kjøpt meg en f11 m-sport alpin hvit av bavaria stavanger,med mye utstyr.Får ikke henta den for neste fredag Håper den er opp til forventningene.. gleder meg som en unge Bilder kommer så snart bilen er i hus )Foresten 2 bimmern jeg kjøper usett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Hvit f10/11 med m-optikk blir aldri feil! Gled deg til en rålekker bil som overgår alle forventninger når det gjelder kjøreglede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Hvit f10/11 med m-optikk blir aldri feil! Gled deg til en rålekker bil som overgår alle forventninger når det gjelder kjøreglede! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Du kommer ikke til å angre.. den tar seg veldig bra ut i Alpinhvit, spesielt med M-Pakken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Gratulerer! Har selv hatt E61 og byttet til alpinhvit F11. Du kommer til og bli kjempefornøyd! F11 er en bedre bil på alle måter. Har selv sett på denne bilen i Stavanger, ser meget bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Leter etter sommerfelger til bilen.hva tror dere om disse felgene ?breyton 20" gunmetal (koksgrå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Da liker jeg bedre disse. Kelleners Hamburg i 20": Er vel denne du har handlet deg hos Bavaria stvg.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Gratulerer så masse med en veldig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Ja er den bilen tusen takk cato Vil ha litt mørke felger..men ikke sorte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Gratulerer med knallfin bil Gjor seg virkelig med nye nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Takk så du har sett den der nede :)Fikk montert skvettlapper så er veldig spent på resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Det der er bare en Nyyydelig bil Var på Fabrikken i November og fikk se de bli produsert , skikkelig stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potters Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Gratla med flott vogn. Skvettlapper ønsker jeg også på min F11 M-sport, men har sett på tidligere tråder at dette ikke leveres til M-sport. Hvar det Bavaria Stavanger som monterte disse for deg ? Regner med at det ble lapper både foran og bak. Kan jeg få spørre hva de tok for denne monteringen ? Lykke til på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Hei.ja bavaria monterte disse.vet ikke hva di tar for montering.Jeg krangla det med på kjøpet. Står i systemet at di ikke passer m-sport men leste på et annet forum at di passet helt fin,å det gjorde di vist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Takk så du har sett den der nede :)Fikk montert skvettlapper så er veldig spent på resultatet. Skvettlappene så faktisk overraskende bra ut de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå