ferrek Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Gratulerer med fin bil! Hva slags motor er det i den? Norgesfavoritten 520d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Ja det er nok det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Gratulerer! Hvitt er tøft. Har selv kjøpt bil usett for snart to uker siden, rett før ferieavreise. Kommer hjem til helgen, og henter den på mandag. Spacegrå F11 med M-pakke, Webasto, HUD, hengerfeste, panorama pluss litt til. Gleder meg veldig. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33374087 Si fra hvis du skal selge 19 tommerene dine, så kjøper jeg de av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 sikkert en knall bil Blir nok å bruker di hjula til vinterfelger.Muligens jeg selger sommer dekka til disse..kunn rullet i 3 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Det er vel runflat i såfall, og det har jeg lyst til å unngå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Ja da har jeg fått hentet bil. etter 82 mil hjem..tja va skal man si..ingen over ingen på siden..bilen er jo bare helt rå å kjøre..trodde ikke det skulle være sån forskjell fra e61..Sitter her med STORT smil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Ingenting er som turen hjem med ny bil. Gleder meg ikke mindre etter å høre beskrivelsen din. Kan jeg snike inn et lite spørsmål i tråden din. Jeg har sportsautomat med F1-giring på min. Den vippebryteren som er til venstre for girspaken, er den da til å vippe mellom auto og manuell giring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Ja da har jeg fått hentet bil. etter 82 mil hjem..tja va skal man si..ingen over ingen på siden..bilen er jo bare helt rå å kjøre..trodde ikke det skulle være sån forskjell fra e61..Sitter her med STORT smil He-he....det er nå jeg sier, hva sa jeg! Disse bilene er bare helt utrolige Gratulerer med og ha fått hentet bilen hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Bryterne er til å stille inn comfort eller sport og sport pluss...forandrer stryringen å giringen..synes også at den forandrer understellet litt..men kan være innbildning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Ahh. Trodde først den hadde EDC, men fant det ikke i utstyslista. Trodde også at det du nevner først kom på 2012 modellen (min er produsert nov -10). Litt spennende å kjøpt bil usett og uprøvd. Du har ikke notert deg svømmende styrefølelse som gutta på f10 forumet klager over, eller at bilen trekker mot høyre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Nei det har jeg ikke..ikke enda værtfall..Eneste jeg savner fra den forrige bilen er head up displayet..uvant uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Da venter vi bare på bilder av nyervervelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Ja det kommer dritt vær her nå så må vente litt..Skal prøve å ta bilde av alkantara taktrekket som er i bilen..det er litt stili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Noen bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Grattis, flott F11, digger det alcantara taket. Nokian vinterdekk eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå