Gå til innhold

Da har jeg kjøpt meg ny bil.. f11 m-sport :) Nye felger s.3

modus
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer! Hvitt er tøft. Har selv kjøpt bil usett for snart to uker siden, rett før ferieavreise. Kommer hjem til helgen, og henter den på mandag.

Spacegrå F11 med M-pakke, Webasto, HUD, hengerfeste, panorama pluss litt til.

Gleder meg veldig.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33374087

Si fra hvis du skal selge 19 tommerene dine, så kjøper jeg de av deg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg fått hentet bil. etter 82 mil hjem..tja va skal man si..ingen over ingen på siden..bilen er jo bare helt rå å kjøre..trodde ikke det skulle være sån forskjell fra e61..Sitter her med STORT smil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er som turen hjem med ny bil. Gleder meg ikke mindre etter å høre beskrivelsen din.

Kan jeg snike inn et lite spørsmål i tråden din.

Jeg har sportsautomat med F1-giring på min. Den vippebryteren som er til venstre for girspaken, er den da til å vippe mellom auto og manuell giring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg fått hentet bil. etter 82 mil hjem..tja va skal man si..ingen over ingen på siden..bilen er jo bare helt rå å kjøre..trodde ikke det skulle være sån forskjell fra e61..Sitter her med STORT smil :)

He-he....det er nå jeg sier, hva sa jeg! :D Disse bilene er bare helt utrolige :applause:

Gratulerer med og ha fått hentet bilen hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh. Trodde først den hadde EDC, men fant det ikke i utstyslista. Trodde også at det du nevner først kom på 2012 modellen (min er produsert nov -10).

Litt spennende å kjøpt bil usett og uprøvd. :-)

Du har ikke notert deg svømmende styrefølelse som gutta på f10 forumet klager over, eller at bilen trekker mot høyre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...