Gå til innhold

"Ny" bil til 130 000!


316
 Share

Anbefalte innlegg

Det store problemet til asiatiske biler er interiøret. Må ser at det ikke er lagt stor vekt på utførelse og detaljer. Der er Tyskerne veldig flinke! Enkelte asiatiske biler har blitt levert med miljølakk på 1990 tallet og oppover, denne lakken kunne man nesten vaske bort etter en norsk vinter og plante solsikkefrø i de rustene kanalene tl sommeren. De har derimot veldig solide motor og gir, noe som hjelper lite hvis hele karosseriet er borte av rust, da kan man likevodt kjøpe eldre mercedes som har så og si akuratt samme tingene bare mer detaljer og en annen utførelse innvendig.

Jeg ville ventet til du faktisk fant den bilen du virkelig fikk lyst på, jeg fant det etter å ha ventet ett år ca og 3 dager etter satt jeg på en e46 coupe som jeg er veldig fornøyd med! Den hadde gått 170 000km og kostet 100 000kr! Tiden er din venn denne gangen utifra at du allerede har en bil slik at du kommer deg dit su må (hvis jeg ikke tar feil???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg har bil og har forsåvidt ikke dårlig tid nei. Men har lyst til å selge i løpet av halvåret uten snø, hvertfall! 8) Pajero osv er nok ikke noe for meg, selv om det ser morsomt ut! Eneste jeg kunne tenkt meg er Forresten Turbo S, men det er svindyre deler til Subaru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kammerat skal muligens selge bilen sin.

1998 modell 528ia, med alt utstyr.

km-standen er vel kanskje litt for høy for deg.

264.000km, fult servicehefte, siste service 6.000km siden tror jeg det var.

Meget velholdt.

Har et par bilder av den her:

rrjhx5.jpg

21lsplk.jpg

34fkww0.jpg

fxs2lk.jpg

OBS. interiørlistene er byttet med noen grå-aktige :)

Prisklasse 80-85.000kr.

Utstyr som kan nevnes:

elektriske skinn stoler, med memory på førerside, og korsrygg støtte (comfort)

multi ratt, navi, tv, telefon, største orginale stereoen, lyspakke, automat, shadowline, digitalt klima, el. innfelbare speil, el.takluke, el vinduer x4 ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...