turbo1991 Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Hva mener folket, tror dere dette ville passet bra Håper på mange svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsebrakar Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Det hadde nok passet meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Magic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 JA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Yes Sir ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Hvis du håper på mange svar, kommer % ja og nei til å bestemme om det blir de felgene på bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Jeg selv liker det, men er jo litt spenstig så bare lurer på hva andre tenker om felgvalget..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Men, eier du felgene og bilen du snakker om? Begynner å bli ganske mange tråder om hvilke felger som passer hvor. Og søkeresultatene like uoversiktlige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Jeg har bilen ja, men ikke felgene.... Da hadde jeg satt dem på og sett da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Vurderte selv disse til min diamant sorte e30 m3, men jeg kom frem til at fargen på senteret ikke blir helt bra til sort bil. Det er da min mening. Går selvfølgelig an og lakke de, men da kommer de fort på 20000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 HAr tenkt litt selv på at det kan bli en krash, men felga har jo sorte bolter..... og har sett slike felger på røde M3 er og det er griserått.... selv tror jeg at det kan bli ganske bra, noen som klarer å photoshoppe dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Det der blir IKKE bra. Desverre. ( å jeg sier ikke det kun fordi jeg også skal ha rc 8 og 9x18 på min diamantsvarte e30 m3;) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Du tror den hvite fargen vil skjære helt med svart fargen? Er jo noen ganger veldig kult med slike kontraster også da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Luktet du ikke ironien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Ville kjørt samme farge som bilen har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå