Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Liten oppsummeringstråd hva jeg gjør med E32 735n min :D

735n:

- Automat

- el vinduer

- el takluke

- Største OBC

- Spylere på grøtflys/kjørelys

- Cruisekontroll

- Dolphin Grey Metallic

Og kvitteringer i alle retninger på alt mulig fra gs de siste 5 åra.

Lenge tenkt på 7-serie, ville prøve E32 da jeg synes de er undervurdert, bilen såg jeg bare tilfeldig her i byen, søkte opp reg. nr og ringte eier å lurte på om hun ( 8) ) ville selge den, ringte på meg ett par dager senere og sa at jeg kunne komme å se og prøve den, ble forelska med engang og kjøpte den ett par dager senere. Bilen har gått 168000 km bare og 2 eiere før meg. og planene mine var å få en tøff og lav E32. Føler jeg er gått i gang. Så kan legge ut noen bilder fra jeg kjøpte bilen til nå :D

Rett etter jeg henta den og fikk vasket den litt

IMG_1547.jpg

IMG_1508.jpg

IMG_1511.jpg

Skyhøy -.-

IMG_1527.jpg

Noen bilder jeg tok utenfor en lokal bmw forhandler

IMG_1568.jpg

IMG_1572.jpg

IMG_1577.jpg

IMG_1582.jpg

Måtte sette inn ett m-tech ratt, skulle så gjerne hatt M-tech II ratt da men ;p

IMG_1592.jpg

Så fikk jeg senka den litt fram og fikk på noen midlertidige felger

IMG_1594.jpg

IMG_1596.jpg

Ble ikke helt fornøyd, senka den litt til og fikk på 18'' Hartge

IMG_1609.jpg

IMG_1620.jpg

IMG_1621.jpg

IMG_1622.jpg

IMG_1628.jpg

Så tok jeg meg en liten vaskedag på den 8)

Før

IMG_1536.jpg

Etter

IMG_1634.jpg

IMG_1639.jpg

IMG_1640.jpg

IMG_1644.jpg

IMG_1645.jpg

IMG_1649.jpg

IMG_1653.jpg

IMG_1658.jpg

Mvh

Håkon

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

E32 er flotte biler, det var jo bla med denne BMW begynnte å kicke Mercedes i ræva 8) Ta godt vare på bilen, det fortjener en eldre staslig E32 :)

E32 var jo til og med bilen både Kong Harald og Derrick kjørte 8)

Skrevet
E32 er flotte biler, det var jo bla med denne BMW begynnte å kicke Mercedes i ræva 8) Ta godt vare på bilen, det fortjener en eldre staslig E32 :)

E32 var jo til og med bilen både Kong Harald og Derrick kjørte 8)

Nåja, BMW har alltid vært i fremsetet når det gjelder dynamikk og kjørefølelse, og i sin samtid fremsto nok disse E32`ene som bedre enn mercedes på enkelte områder... men tidens tann tærer forskjellig på biler, og akkurat Mercedes på 80-tallet var bygget som ingen annen bil. Det er en grunn til at det den dag i dag verden over kjøres rundt i Mercedeser fra denne æraen, med både 1 og 2 og 5 millioner kilometer på tellern...

Gamle mercer er svært solide og motstandsdyktige, og det er generellt svært lite galt med dem...disse gamle bmw`ene derimot..

Skrevet

Gjorde seg med Hartgefelger denne skuta ja :)

Denne typen felger i 18" og med såpass dyp kant vokser slettes ikke på trær. Jeg har fulgt med på markedet både i Norge og på eBay siden jeg fikk se dem første gangen for noen år siden, men har ennå til gode å finne et makan sett. Så disse er det verd å ta vare på :wink:

Skrevet

E32 er konge biler :) Kunne kjøpe enn ganske pen en selv som førstegangs bil husker jeg.. Begynner å bli noen år siden, angrer som en gud nå på at jeg ikke gjorde det :P (Angrer dog heller ikke på e34en jeg endte opp med da men :) )

Kule de hartge hjula og, men må egentlig si at de andre sommerhjulene du har på ene bildet der er finere i mine øyne :P

Skrevet

Kurrant kebabtralle dette, Håkon ;) Gratulerer! Flotte hjul er det jo også, som passer bilen bra! Et sett med mørke lykter forran hadde nok blitt prikken over i`en ;)

Skrevet

Gratulerer med ny bil! :) Staselig kjærre 8) Hehe, og som Jørgen nevner.. Hiv på et sett mørke lykter så er du i mål! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...