Gå til innhold

E32 735, Lav bruksbil med Hartge hjul!

Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Liten oppsummeringstråd hva jeg gjør med E32 735n min :D

735n:

- Automat

- el vinduer

- el takluke

- Største OBC

- Spylere på grøtflys/kjørelys

- Cruisekontroll

- Dolphin Grey Metallic

Og kvitteringer i alle retninger på alt mulig fra gs de siste 5 åra.

Lenge tenkt på 7-serie, ville prøve E32 da jeg synes de er undervurdert, bilen såg jeg bare tilfeldig her i byen, søkte opp reg. nr og ringte eier å lurte på om hun ( 8) ) ville selge den, ringte på meg ett par dager senere og sa at jeg kunne komme å se og prøve den, ble forelska med engang og kjøpte den ett par dager senere. Bilen har gått 168000 km bare og 2 eiere før meg. og planene mine var å få en tøff og lav E32. Føler jeg er gått i gang. Så kan legge ut noen bilder fra jeg kjøpte bilen til nå :D

Rett etter jeg henta den og fikk vasket den litt

IMG_1547.jpg

IMG_1508.jpg

IMG_1511.jpg

Skyhøy -.-

IMG_1527.jpg

Noen bilder jeg tok utenfor en lokal bmw forhandler

IMG_1568.jpg

IMG_1572.jpg

IMG_1577.jpg

IMG_1582.jpg

Måtte sette inn ett m-tech ratt, skulle så gjerne hatt M-tech II ratt da men ;p

IMG_1592.jpg

Så fikk jeg senka den litt fram og fikk på noen midlertidige felger

IMG_1594.jpg

IMG_1596.jpg

Ble ikke helt fornøyd, senka den litt til og fikk på 18'' Hartge

IMG_1609.jpg

IMG_1620.jpg

IMG_1621.jpg

IMG_1622.jpg

IMG_1628.jpg

Så tok jeg meg en liten vaskedag på den 8)

Før

IMG_1536.jpg

Etter

IMG_1634.jpg

IMG_1639.jpg

IMG_1640.jpg

IMG_1644.jpg

IMG_1645.jpg

IMG_1649.jpg

IMG_1653.jpg

IMG_1658.jpg

Mvh

Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

E32 er flotte biler, det var jo bla med denne BMW begynnte å kicke Mercedes i ræva 8) Ta godt vare på bilen, det fortjener en eldre staslig E32 :)

E32 var jo til og med bilen både Kong Harald og Derrick kjørte 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E32 er flotte biler, det var jo bla med denne BMW begynnte å kicke Mercedes i ræva 8) Ta godt vare på bilen, det fortjener en eldre staslig E32 :)

E32 var jo til og med bilen både Kong Harald og Derrick kjørte 8)

Nåja, BMW har alltid vært i fremsetet når det gjelder dynamikk og kjørefølelse, og i sin samtid fremsto nok disse E32`ene som bedre enn mercedes på enkelte områder... men tidens tann tærer forskjellig på biler, og akkurat Mercedes på 80-tallet var bygget som ingen annen bil. Det er en grunn til at det den dag i dag verden over kjøres rundt i Mercedeser fra denne æraen, med både 1 og 2 og 5 millioner kilometer på tellern...

Gamle mercer er svært solide og motstandsdyktige, og det er generellt svært lite galt med dem...disse gamle bmw`ene derimot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde seg med Hartgefelger denne skuta ja :)

Denne typen felger i 18" og med såpass dyp kant vokser slettes ikke på trær. Jeg har fulgt med på markedet både i Norge og på eBay siden jeg fikk se dem første gangen for noen år siden, men har ennå til gode å finne et makan sett. Så disse er det verd å ta vare på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E32 er konge biler :) Kunne kjøpe enn ganske pen en selv som førstegangs bil husker jeg.. Begynner å bli noen år siden, angrer som en gud nå på at jeg ikke gjorde det :P (Angrer dog heller ikke på e34en jeg endte opp med da men :) )

Kule de hartge hjula og, men må egentlig si at de andre sommerhjulene du har på ene bildet der er finere i mine øyne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...