Jørgen Lie Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Den ligger som den skal ja, og huking osv er riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Da har jeg prøvd en annen bensintrykksregulator. Heller ikke det gjorde underverker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Feilpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Prøvd to andre følere på kassa.. Begge målte 965ohm.. Ikke forskjell... Klarer ikke komme over 3000rpm uansett ved jevn økning, eller om jeg gir full gass.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Føler meg rimelig sikker på at den får for lite bensin, prøvd ei anna pumpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Nei, har ikke prøvd en annen pumpe.. Men om den fikk for lite bensin, skulle den ikke da dødd ut, i stedet for å smelle og styre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Nei, har ikke prøvd en annen pumpe.. Men om den fikk for lite bensin, skulle den ikke da dødd ut, i stedet for å smelle og styre? Nei, og vær forsiktig å ikke driv å "tving" den. For lite bensin er skikkelig ikke godt for motoren. Prøv ny pumpe og filter, kjekt å ha uansett om feilen ligger en annen plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Ville nok sjekket filter først. Ikke så ofte at bensinpumpe går på halv kapasitet eller delvis, som oftest virker den eller virker ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Jeg har opplevd at pumpa mi sugde seg full av dritt fra tanken og oppførte seg høyst merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Takk for tips folkens! Skal prøve å sjekke mere når jeg får tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå