aottesen Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 eBay Link Noen som har efaringer med disse? Jeg har 5W nå, og de er nesten ikke synlige i vanlig dagslys.
Reef89 Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Lyser samme som 6w. Jeg har 6 nå, Men bestill heller 10w
Reef89 Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 For eks. http://www.ebay.com/itm/10W-LED-Angel-E ... 1c&vxp=mtr
aottesen Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 N I C E ! ! ! ! Hvis det er bare i NÆRHETEN av F10-skarphet, er de verdt hvert eneste øre!
Reef89 Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Håper det *telcontar* har bestil slike, må få han til og sende ut bilder og info. om hvordan det blir, men 10w er ganske mye så det må no bare være bra.
aottesen Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Skader ikke at de er sterke, så lenge de ikke overdøver xenon-kjørelysene
Alpejohn Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Tips: http://www.ebay.com/itm/MTEC-Ver-3-0-AN ... 3cc30c8e84 De lyser bra! Jeg har slike på min. Mye bedre en kina dritten.
aottesen Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Bilder?? De kostet jo tolv ganger mer enn Kina-pærene (og så tilsynelatende prikk like ut). Manglet ikke på lovord i annonsen i allefall!
Alpejohn Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Bilder?? De kostet jo tolv ganger mer enn Kina-pærene (og så tilsynelatende prikk like ut). Manglet ikke på lovord i annonsen i allefall! De koster, men det er verdt pengene vil jeg påstå. Laget en video av kina vs mtec, men på videoen hadde jeg dårlige skitne lykter med stripete glass. Så litt missfarge og grønn aktig. Som du ser så blinker kina pærene når lysa er slått av, og jeg slår på tenninga, det gjør ikke mtec pærene. Fredrik
aottesen Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Det var jo rikelig mye mer lys, ja. Hvordan er de ute i dagslys? Godt synlige, som på F10/E70/... Eller er de omtrent som OEM halogen?
Alpejohn Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Det var jo rikelig mye mer lys, ja. Hvordan er de ute i dagslys? Godt synlige, som på F10/E70/... Eller er de omtrent som OEM halogen? Kan prøve og ta et bilde i morgen Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Trond H. Olsen Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Kan fortelle at mtec leverer varene. Greit de er litt dyre, men heller det enn å få noe som ikke funker eller lyser som det skal. Har mtec v2.1 selv (lyser mye bedre enn disse 6w-10w kina varene), men har lyst på v3
Alpejohn Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Kan fortelle at mtec leverer varene.Greit de er litt dyre, men heller det enn å få noe som ikke funker eller lyser som det skal. Har mtec v2.1 selv (lyser mye bedre enn disse 6w-10w kina varene), men har lyst på v3 Jeg har V3 Fikk ikke tatt bilde i dagslys i dag, men skal få gjort det i morra! Prøv og ta et du også og legg ut her, så vi kan sammenligne (Tror ikke det er store/merkbar forskjell på V2.1 og V3 da.. )
Alpejohn Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Beklager at det har tatt så lang tid! Men her er et par jeg tok i dag Ikke sol akkurat.. Men dagslys Må legge til at jeg syns det ser bedre ut i virkeligheten en det gjør på bildet da.. Kanskje jeg kan ta et bilde med en kina led på eine sida i morgen vis jeg husker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå