fanqua Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Lite respons på tråden? Har dere sett kanskje altfor mange e36'er bli gjort på samme måte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Ser ut som et meget bra utgangspunkt dette! Rød e36 med senk blir jo aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Bimmers er et veldig enten eller forum Når det kommer til respons. Jeg har trua på denne. Du har ikke henta wheels på Lena vel? Tenkte på brockene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Halvor89_ vet hva han prater om, må nesten ha en bil som følger moten skal tråden bli veldig poppis men unikt er også bra! DIGGER brock b1 hjulene på denna, litt senk forran nå også få lakket den fangeren helt ned, evt sette på noe annet følger med på de fleste e36'n på forumet her ettersom jeg kjører en selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Kan ikke forvente opplaus og stormende jubel i løpet av to uker... Men de hjula satt som et skudd, få på fangere og senk framme så blir det rått:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Se der ble det litt respons! Forventer ikke noe jubel, men syns det var litt stille. Men er jo ikke noe "nytt" jeg gjør heller Halvor89_ helt riktig at felgene kommer fra lena, en hyggelig kar som skulle kvitte seg med de! Bilen står på vinterhøyde fortsatt. Venter på fangere fra lakkeren og hjulbuevalsa er på vei i posten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Sitter å funderer litt på dekk dim på bakfelgene, brock b1 10" breie. Må ha nye da de som sitter der er 1mm fra slicks Det som sitter på nå er 225/45-17, vurderer 215/45 da jeg er nærvøs for å valse altfor mye! 215 http://www.tyrestretch.com/10_215_45_R1 ... ar.jpg.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Noen meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 215 burde fungere greit bak ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Har valset inn kantene bak så jeg fikk litt mer klaring Har senket den noen cm til framme, så da ble det litt mer stuk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Det ble faktisk veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 fikk du skrivd inn coilovere i vognkortet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Når får du ting tilbake fra lakkering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 likte bilen her ja innså nå hvor mye jeg savner gammle e36'n min :/ var sedan den også, bare 318 men men. PS. bare si fra om jeg skal fjerne bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Ble mye bedre, men du skylder fortsatt noen cm! Felgene satt bra og liker hvor det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå